掃呢頁CODE去手機

2018年8月27日 星期一

馮盈盈:網民點評?馮盈盈初做港姐司儀:死而無憾 __,馮盈盈,盈盈,港姐,

尋晚港姐有兩位師姐馮盈盈同麥明詩做司儀,究竟網民點睇?今屆港姐司儀雖然冇咗鐵腳曾志偉,但陣容依然相當鼎盛,仲有貼地港姐馮盈盈及10A港姐麥明詩搞吓氣氛 ...


尋晚港姐有兩位師姐馮盈盈同麥明詩做司儀,究竟網民點睇?


今屆港姐司儀雖然冇咗鐵腳曾志偉,但陣容依然相當鼎盛,仲有貼地港姐馮盈盈及10A港姐麥明詩搞吓氣氛,網民對佢哋嘅評價又係點呢?

多謝嘟嘟照顧

今日半夜盈盈就喺Instagram發長文,抒發吓感受先!佢話「由參選佳麗到卸任港姐,然後有幸成為司儀之一,只能說 一切都無比神奇」,就算只係負責一Part泳裝問答環節一啲都唔易,因為希望突顯佳麗每個人嘅獨特之處,所以要為佢哋度身訂造問題,但幸好有團隊一齊構思!而佢開名感謝嘅一個人就係高貴又有急才嘅鄭裕玲(嘟嘟),因為不斷為佢哋打圓場又主持大局,台後又分享心得,令佢獲益良多!

網民好評

而網民嘅評價都相當唔錯,留言「做得好」、「最鍾意你同Miss Mak問問題個part 真係火花四濺 好機靈呀」、「加油,我覺得幾新鮮而且都做得唔錯」、「你做主持又幾得吓」有啲仲對盈盈改觀添「以前她當選時不大喜歡她,可是現在真的愈來愈喜歡了,口材了得,又搞笑,又幾靚」!

寧願自己答番問題

雖然表現獲讚,但盈盈就tag住「以為問人問題好簡單 原來殊不容易 我寧願自己答番 雖然中間火花四濺  但總算製造到氣氛  希望你地(哋)睇得開心 我地(哋)就真係死而無憾」就知佢有幾緊張啦,最後佢就話當選嘅嗰晚仍然係佢人生中最精采嘅其中一個神奇時刻呀!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!