掃呢頁CODE去手機

2018年8月27日 星期一

【人為定疏忽?】囡囡出院臉上現深血痕 郭穎兒產後抑鬱心淌血 __,郭穎兒,

Celia肉赤囡囡出院臉上離奇現血痕。(fb圖片)
31歲嘅o靚模郭穎兒(CeliaK.)上周三入院剖腹誕下第二胎,6.38磅囡囡取名Lia,翌日佢就喺facebook報喜(新聞連結:https://b ...


31歲嘅o靚模郭穎兒(Celia K.)上周三入院剖腹誕下第二胎,6.38磅囡囡取名Lia,翌日佢就喺facebook報喜(新聞連結: https://bit.ly/2BOz0zA )。Celia日前已經出院帶埋Lia回家坐月,但今日佢喺fb貼咗Lia新相,囡囡右臉頰竟出現咗有長血痕,睇到都好肉赤。



Celia話佢前日出院,但抱囡囡離開時,發現Lia臉上有血痕,佢留言:「每一個媽咪都會懷着一個興奮開心嘅心情接BB返屋企,我都一樣。但係當我見到BB嘅時候,我真係笑唔出。佢面上有一個啱啱整親,大概2.5cm嘅好深傷口,當我問姑娘點解會咁樣嘅時候,佢第一句答我乜醫生冇同你解釋咩?佢自己指甲整親自己。BB天生嘅指甲係軟嘅,指甲亦都好薄好薄,整親自己當然係絕對有機會,但係一個咁粗、咁深嘅傷口,係一個出世幾日嘅BB,指甲刮到咁樣?我有一個有20幾年經驗嘅陪月姨姨,一睇都話唔可能係BB嘅指甲,造成一條咁粗咁深嘅傷口,一個喺政府醫院初生嬰兒科做咗好耐嘅auntie,都話真係未見過BB自己可以整到咁傷,事件已經發生咗,亦都打咗電話去醫院了解,院方回覆,只可以答你100%BB自己整到。」



「每一個媽媽都會心疼自己BB,當然我知道好快好番,嬰兒新陳代謝回復好快,我好少喺facebook打千字文,但我真係對呢家私家醫院好失望,如果係自己整到嘅有疏忽照顧責任,而當時姑娘回覆嘅態度係理所當然,更加如果係人為疏忽,每個人都有唔少心嘅時候,一句道歉,我覺得可以接受,絕對唔會加以追究,但並不是理所當然推卸責任嘅回覆。」《蘋果》今日聯絡Celia,佢好擔心囡囡臉傷,佢話:「我超傷心,我見到嘅時候,心流緊血,三日都未好,自己開始有少少抑鬱,我已打去投訴。」



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



Celia肉赤囡囡出院臉上離奇現血痕。(fb圖片) Lia右臉頰嘅血痕又長又深。(fb圖片) Lia右臉頰嘅血痕又長又深。(fb圖片)
Celia覺得囡囡Lia頰上血痕似人為造成。(fb圖片)

Celia覺得囡囡Lia頰上血痕似人為造成。(fb圖片)
Celia兩公婆視囡囡如珠如寶。(fb圖片)

Celia兩公婆視囡囡如珠如寶。(fb圖片)
老公日前送Celia心型玫瑰。(fb圖片)

老公日前送Celia心型玫瑰。(fb圖片)
Celia上周三剖腹產女。(fb圖片)

Celia上周三剖腹產女。(fb圖片)

鍾意就快D Share啦!