掃呢頁CODE去手機

2018年8月2日 星期四

陳錦鴻:仔仔升小六唔使陪 陳錦鴻復出同雯女合作  __,雯女,陳錦鴻,鄧萃雯,

好令人期待呀!藝人陳錦鴻和鄧萃雯為ViuTV拍新劇,內容講沒有了愛情的夫妻問題,而第一次與雯女合作的錦鴻,回覆東網稱:「很開心終於可以合作啦!我哋喺無 ...


好令人期待呀!藝人陳錦鴻和鄧萃雯為ViuTV拍新劇,內容講沒有了愛情的夫妻問題,而第一次與雯女合作的錦鴻,回覆東網稱:「很開心終於可以合作我哋喺無 ...


好令人期待呀!


藝人陳錦鴻和鄧萃雯為ViuTV拍新劇,內容講沒有了愛情的夫妻問題,而第一次與雯女合作的錦鴻,回覆東網稱:「很開心終於可以合作我哋喺無綫時都未有機會拍嘢!今日攞咗劇本,見到雯女,第一時間打招呼,因為大家都好期待!」兩個都是對劇本有要求的演員,他坦言:「係呀,今次有齊劇本,可以隨時圍讀!」

其實拍這劇有另一個原因,錦鴻稱:「我都冇拍劇四、五年,我個仔九月開學就讀六年級,唔使我陪,我就有時間,加上呢個題材,我個仔都會問我,因為青春期,佢都會對異性好奇,我咪解釋佢聽男、女間嘅關係,依家有埋劇本,題材又貼地,啱晒做個仔嘅教材!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!