掃呢頁CODE去手機

2018年8月2日 星期四

【巧驚驚...】汪小菲對老婆食量有意見 大S怒睥掟拖鞋發洩 __,汪小菲,徐熙媛,大S,

(互聯網圖片)
大S(徐熙媛)最近就同老公汪小菲拍攝大陸嘅真人騷節目《幸福三重奏》,之前有網民評擊大S喺節目入面愛哭又做作,搞到老公汪小菲,就喺微博發文護妻,話老婆只 ...


大S(徐熙媛)最近就同老公汪小菲拍攝大陸嘅真人騷節目《幸福三重奏》,之前有網民評擊大S喺節目入面愛哭又做作,搞到老公汪小菲,就喺微博發文護妻,話老婆只係做回自己也要被罵,佢反問:「到底是誰不正常!」(新聞連結:https://bit.ly/2v7e01i)最新播出嘅一集,大S就炮製咗獨門咖喱飯俾老公同細妹小S(徐熙娣)食,老公汪小菲真係好大膽,竟然對大S嘅嘅食量有意見,最後就當然要受罰,大S即除拖鞋掟向汪小菲,慘食「拖鞋飯」!

節目入面,見到大S對自己獨門研製嘅咖喱飯頗有信心,辛勞煮飯,當然希望得到老公嘅讚美啦,佢就問汪小菲:「跟愛獎煮的有什麼不同?」汪小菲支支吾吾,就係講唔出標準答案,當時大S都已經有啲嬲豬,但都忍住,只係狠狠咁睥住老公,咁小S見到都已經暗自竊笑,跟住就好識做咁讚吓家姐,仲送上浮誇式嘅拍手,咁先將大S安撫下來。

之後大陸演員陳建斌、蔣勤勤到訪,大S就招待佢哋一齊食飯,咁佢自己都再盛了一碗飯,仲同陳建斌佢哋講:「老公給我盛飯太少,他怕我胖。」當時汪小菲就顯得有啲尷尬,但就冇講啲乜嘢。但係當客人走咗之後,大S已經顯得有啲唔開心,但汪小菲竟然仲要補多一句:「老婆妳吃那麼多不漲嗎?」大S終於按捺不住,即時好嬲發脾氣,直接將拖鞋變成武器,直掟過去老公度,跟住再講:「我給你盛最大碗,你幫我盛就那麼一咪咪!」姊妹同心嘅小S當然幫住家姐話:「對,他給妳盛很少。」而汪小菲只好坐喺梳化,但佢嗰一刻先知道自己講錯嘢,真係已經太遲喇!

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent







(互聯網圖片) 大S對自己嘅獨門咖喱飯頗有信心(互聯網圖片) 大S對自己嘅獨門咖喱飯頗有信心(互聯網圖片)
但老公就冇讚,搞到大S嬲豬(互聯網圖片)

但老公就冇讚,搞到大S嬲豬(互聯網圖片)
陳建斌等人作客,大S再添飯,但汪小菲反而話佢食咁多(互聯網圖片)

陳建斌等人作客,大S再添飯,但汪小菲反而話佢食咁多(互聯網圖片)
搞到大S要飛拖鞋掟老公(互聯網圖片)

搞到大S要飛拖鞋掟老公(互聯網圖片)

鍾意就快D Share啦!