網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月12日 星期日

羨慕Grace搵到真愛 李佳芯:睇吓我有冇咁嘅福氣 __,李佳芯,陳凱琳,Grace,

■李佳芯(右)和連詩雅昨日在活動上被男粉絲「求婚」。
■李佳芯(右)和連詩雅昨日在活動上被男粉絲「求婚」。李佳芯和連詩雅昨日於尖沙嘴出席活動,獲男粉絲跪地「求婚」,粉絲更表示想跟李佳芯生B。李佳芯讚粉絲有 ...


李佳芯和連詩雅昨日於尖沙嘴出席活動,獲男粉絲跪地「求婚」,粉絲更表示想跟李佳芯生B。李佳芯讚粉絲有誠意,問她如果男友說這番話向她求婚會否被打動?她說:「對男友係另一回事,男友唔好搞咁多。」提到陳凱琳結婚,她說:「好開心,咁快搵到Mr. Right,我睇吓有冇咁嘅福氣,希望唔好太遲。」

提到曾合作的余德丞已經蘇醒,李佳芯說:「好鼓舞,我為咗鼓勵佢,開始食素,希望佢大步檻過。」

採訪:羅慧敏

攝影:林賓尼




鍾意就快D Share啦!