掃呢頁CODE去手機

2018年9月11日 星期二

【病後大勇】麥秋成幫拖 岑日珈匿埋一年終於開工:我減咗20磅 __,岑日珈,麥秋成,

岑日珈出道四年幾,17年中開始幾乎全面停工,原來,身體出現問題,加上自己壓力,令她匿埋一年唔見人。「今年我覺得自己係突然醒覺,發覺咁樣去唔係辦法,只會 ...




岑日珈出道四年幾,17年中開始幾乎全面停工,原來,身體出現問題,加上自己壓力,令她匿埋一年唔見人。

「今年我覺得自己係突然醒覺,發覺咁樣去唔係辦法,只會浪費時間,所以我開始積極做嘢。」岑日珈說。

首先最大挑戰是減肥,岑日珈在四個月內減了二十磅,找大師麥秋成積極學跳舞。早陣子,她去試鏡一部實況電影,過五關斬六將獲得大肚婆角色。

「呢個角色有唔少藝人同舞台劇演員去試鏡,導演揀咗我,仲話估唔到我可以做得咁好,佢嘅評價俾咗我好大鼓勵。」她說。

重新出發,岑日珈表現十分積極,除保持開朗心境外,她也十分注重身形,希望再減多幾磅達到理想目標。

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:

鍾意就快D Share啦!