掃呢頁CODE去手機

2018年9月11日 星期二

胡定欣:唔知人哋點搞! __,定欣,胡定欣,

胡定欣聞「鵬單」婚訊即話啱啱先知,坦言「都係開心事」。
胡定欣:唔知人哋點搞!因拍攝《城寨英雄》而與陳展鵬傳緋聞的胡定欣,昨日被發現獨自到中環睇醫生,逗留個多小時才離開。問到展鵬報喜一事,她笑笑口說:「我都 ...


胡定欣:唔知人哋點搞!

因拍攝《城寨英雄》而與陳展鵬傳緋聞的胡定欣,昨日被發現獨自到中環睇醫生,逗留個多小時才離開。問到展鵬報喜一事,她笑笑口說:「我都係啱啱先知,好多人打畀我。(請你去唔去飲?)其實都唔知人哋點搞婚禮,你知唔知啊?到時先算人哋都唔知點樣搞、點樣邀請,咁都係開心事嚟嘅。(戥佢哋開心?)冇錯,會……會。」隨即匆匆取車離開。

雖然緋聞舊愛封盤,但前日37歲生日的定欣獲得一班好友齊慶生,其中已有緋聞女友朱智賢的謝東閔竟在社交網向她派心:「其實我真的很高興能夠認識你。」字裏行間附上三個心形圖案,定欣即神回:「在心中!」

胡定欣攞住手機發呆,唔通睇咗「鵬單」嘅即時新聞?
  • 胡定欣攞住手機發呆,唔通睇咗「鵬單」嘅即時新聞?

除了定欣外,展鵬曾與不少女星傳緋聞,包括黃智雯及蔡思貝等。2013年,他與鍾嘉欣合拍劇集《巨輪》時被指做「柴可夫」接送對方,因發生交通意外令「戀情」曝光。他曾承認與亞姐姚嘉雯於2008年拍拖兼同居,但戀情僅維持三年。




鍾意就快D Share啦!