掃呢頁CODE去手機

2018年9月27日 星期四

擇日開刀過中秋 44歲利嘉兒誕7.2磅囡囡 __,利嘉兒,

44歲的利嘉兒婚後八年終造人成功,上周誕下7.2磅重的女兒。
44歲的利嘉兒婚後八年終造人成功,上周誕下7.2磅重的女兒。利嘉兒(Lily)和劉姓製衣商人老公Bong於10年結婚,婚後八年終於造人成功,今年44歲 ...


利嘉兒(Lily)和劉姓製衣商人老公Bong於10年結婚,婚後八年終於造人成功,今年44歲的利嘉兒高齡懷孕,上星期三在舊山頂道嘉諾撒醫院誕下體重7.2磅女兒劉書雅,母女平安,女兒可愛圓碌碌似足利嘉兒老公,母女更趕及中秋前出院,第一次過三人中秋節,人月團圓。



利嘉兒由老公Bong陪同入產房剪臍帶,但老公手忙腳亂弄出連番笑料。 利嘉兒由老公Bong陪同入產房剪臍帶,但老公手忙腳亂弄出連番笑料。
利嘉兒女兒劉書雅十分可愛,樣子圓碌碌似足父親。

利嘉兒女兒劉書雅十分可愛,樣子圓碌碌似足父親。
利嘉兒為照顧女兒,早前學習替BB沖涼。資料圖片

利嘉兒為照顧女兒,早前學習替BB沖涼。資料圖片

蝦碌冇拍片

由於開刀日期撞正颱風「山竹」襲港之後,令利嘉兒擔心風災塌樹封路,幸好當時道路暢通順利入院。休息幾日後,利嘉兒自言精神不錯,講起初生女兒,她更是笑不攏嘴:「BB都幾肥美,屋企人都話冇諗過我咁細粒,生到個BB咁墜手。BB𠵱家食得、瞓得,好多表情,成日偷笑,姑娘話佢係開心果BB。」

當日利嘉兒由老公陪同入產房,老公更親手剪臍帶。利嘉兒爆老公曾被囡囡嚇一嚇:「好多蝦碌嘢,老公本來準備入到嚟就係剪臍帶,但啱啱見到醫生將BB喺我個肚拎出嚟個下,血淋淋嘅一幕,佢都有啲嚇親。」大概是因為驚魂未定,利嘉兒老公又撳錯掣出事。利嘉兒說:「之後個外籍麻醉師話幫佢揸機,錄佢剪臍帶個part,點知剪完睇番係空白,原來佢撳錯掣,冇錄到,呢啲冇得take two,老公安慰我話唔緊要啦,咁珍貴嘅畫面,已經留咗喺佢腦中同心中。」



書卷氣名字

利嘉兒為女兒改名劉書雅,原來別具意義,她說:「中英文名都係我自己改,因為我鍾意女仔有書卷氣,希望佢係優雅嘅女仔。」至於女兒英文名Karyssa來自古希臘文,有充滿愛、被愛的意思。利嘉兒解釋:「我想佢有愛呢個特質,人生中充滿愛,亦明白愛人、有愛心及愛惜小動物。」

採訪:林妙萍




鍾意就快D Share啦!