掃呢頁CODE去手機

2018年9月27日 星期四

粵劇名伶吳君麗離世 享年84歲 __,吳君麗,

吳君麗昨日逝世,享年84歲。
吳君麗昨日逝世,享年84歲。一代名伶吳君麗昨日黃昏撒手人寰,享年84歲。原名吳燕雲的她跟鄧碧雲、鳳凰女、羅艷卿、余麗珍、于素秋、南紅、林鳳被封為「八牡 ...


一代名伶吳君麗昨日黃昏撒手人寰,享年84歲。原名吳燕雲的她跟鄧碧雲、鳳凰女、羅艷卿、余麗珍、于素秋、南紅、林鳳被封為「八牡丹」,吳君麗是「白牡丹」,拍過無數粵語片和粵劇。08年更高齡復出拍無綫處境劇《畢打自己人》,近年已甚少露面,今年6月薛家燕娶新抱,已是吳君麗最後一次露面。



吳君麗是粵劇花旦「八牡丹」成員之一,後加入影圈拍攝逾120部電影。 吳君麗是粵劇花旦「八牡丹」成員之一,後加入影圈拍攝逾120部電影。
(左起)吳君麗、胡楓與奚秀蘭6月中賀薛家燕娶新抱。

(左起)吳君麗、胡楓與奚秀蘭6月中賀薛家燕娶新抱。

胡楓 :佢冇辛苦

黃夏蕙昨接受電話訪問證實吳君麗離世:「今晚去晚宴,見到譚炳文囡囡,佢同我講麗姐走咗。」在粵語片年代跟吳君麗合作無間的胡楓,接受電話訪問表示:「我前日同大前日都去醫院探過佢,唔知佢乜事入院,我有問佢認唔認得我,佢有眨吓眼,我諗都係呢幾日,佢屋企人冇講。」胡楓表示人老始終有離開一日,他續說:「最緊要唔好辛苦,我睇佢都冇辛苦。」薛家燕女兒石祐珊則說:「嗰晚細佬結婚,見到君麗姐姐好健康,狀態好好,媽咪仲想請佢嚟睇演唱會,我哋完全唔知君麗姐姐入院,冇收過佢唔舒服嘅消息,媽咪𠵱家錄影電視節目,佢知道一定好傷心!」

謝賢在電話說:「我唔知呀!因為我哋冇合作過,佢多數係唱歌同粵劇嗰邊,識就梗係識啦,但唔熟,就嚟我都走,個個瞓低我哋都覺得可惜,人一定會走,希望佢屋企人節哀順變!」

採訪:陳杰、皓騫




鍾意就快D Share啦!