掃呢頁CODE去手機

2018年9月27日 星期四

吳君麗:吳君麗離世!謝雪心:病係短短兩個月嘅事 __,吳君麗,謝雪心,

謝雪心話吳君麗之前冇乜病。藝人羅蘭、謝雪心及JoeJunior出席長者活動,講到羅蘭獲嶺南大學頒發榮譽院士,她連聲多謝,講到她對演藝圈有很多貢獻,她表 ...


謝雪心話吳君麗之前冇乜病。


藝人羅蘭、謝雪心及Joe Junior出席長者活動,講到羅蘭獲嶺南大學頒發榮譽院士,她連聲多謝,講到她對演藝圈有很多貢獻,她表示:「我都唔知點解,我都係做嘢做嘢咁,我係香港市民中嘅小市民。」Joe Junior和謝雪心亦謂要向羅蘭請教及學習。

另外,講到粵劇名伶吳君麗去世, 羅蘭表示:「我都係頭先聽Joe Junior講先知。(最近有冇見過佢?)個幾兩個月前喺宴會上見到,但當時佢冇事,仲好地地。」Joe Junior亦表示:「我都係今朝先知,我今年都見過佢兩次,但都係好開心、冇嘢嘅。」謝雪心就表示:「我係尋日聽到消息,知道李奇峰先生(粵劇名伶)有入去探過佢,係好突發性嘅事。(係咩病?) 家人唔講,我哋就唔好講,總之就唔係一路嘅病,係忽然間,係短短兩個月嘅事,之前見佢都好精神,我都記得我曾經同佢喺慈善活動上演出過,不過都好多年前啦。」三人亦表示聽到消息很不舒服,唯有好好珍惜每一天。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!