掃呢頁CODE去手機

2018年9月12日 星期三

周慧敏:「玉女掌門人」唔易做 周慧敏50歲搏命操 __,周慧敏,

周慧敏公開做「玉女掌門人」秘笈。「玉女掌門人」周慧敏(Vivian)多年來都Keep住煞食靚樣同Fit爆身材,呢日佢係社交網大方分享KeepFit心得 ...


周慧敏公開做「玉女掌門人」秘笈。


「玉女掌門人」周慧敏(Vivian)多年來都Keep住煞食靚樣同Fit爆身材,呢日佢係社交網大方分享Keep Fit心得。佢晒出多張做Gym相,見佢試勻唔同健身器材,擒高趴低樣樣齊,認真落力!

50歲嘅Vivian揭秘笈:「大家常問我怎樣Keep Fit,最簡單又真實的答案就是『要做運動 』,做Gym已成為我的生活習慣,鍛煉體魄同時還大大讓我感受到快樂賀爾蒙『安多芬』的力量,每次都踏着輕快的腳步離開健身室。」果然女神唔易做!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!