掃呢頁CODE去手機

2018年9月12日 星期三

【參見皇后】為秦嵐唔介意做宮女 阿Sa:我係男人都會追佢 __,秦嵐,阿Sa,蔡卓妍,

攝影:沈健程
《延禧攻略》嘅「富察皇后」秦嵐今晚喺尖沙嘴出席化妝品活動,同場仲有吳尊、蔡卓妍(Sa)、林夏薇、湯君慈、湯君耀、吳業坤、羅天宇、丁子朗、黃芷晴、王大業 ...


《延禧攻略》嘅「富察皇后」秦嵐今晚喺尖沙嘴出席化妝品活動,同場仲有吳尊、蔡卓妍(Sa)、林夏薇、湯君慈、湯君耀、吳業坤、羅天宇、丁子朗、黃芷晴、王大業等等,阿Sa話今次係為咗皇后而嚟,有機會希望可以合照,佢仲話:「有朋友知道之後,好羨慕我可以見到容音(富察皇后),不過冇開心到瞓唔著,因為我好瞓得。」



講到有冇機會合作?阿Sa話:「梗係想喇,就算做宮女都唔介意,我好鍾意佢嘅氣質,好獨特,好靚同埋好溫柔,有一種好想親近佢嘅感覺,一笑就會俾佢融化,如果我係男人都會追佢。」佢仲話男友原來都有睇《延禧攻略》,佢話:「佢以前好少睇宮廷劇,今次算係第一次,佢仲記得晒啲人名!」既然男友咁鍾意,點解又唔同埋佢一齊嚟?阿Sa話:「咁大個唔使喇,而且佢都冇話嚟,佢一向怕醜,好少影相。」



阿Sa最近喺ig頻頻教人著衫扮靚,佢話:「唔係教,只係同大家分享,見到大家話好多問題,所以咪分享吓自己啲著衫心得,收到訊息,佢哋會問我今日著乜嘢衫,有興趣做stylist。」佢仲話自己有幫過男友襯衫:「不過佢比較樸素,係一個普通人,又唔係做幕前,有時我揀嘅嘢,佢都好驚,太似一個明星,甚至戴太陽眼鏡,成日話冇事冇幹仲乜要戴?」咁你企喺佢身邊咪好驚?阿Sa就話:「慢慢習慣喇!」



另外,阿Sa話好耐冇見吳尊,雖然打風難約食飯,有機會會介紹另一半俾佢識,吳尊聽完亦話同阿Sa好耐冇見,要問吓佢近況。



問到吳尊有冇睇《延禧攻略》,佢話有,咁會唔會肯接呢啲劇,佢話因為拍劇時間比較長,所以拍電影就會好啲。提到近日彭于晏喺《邪不壓正》嘅全裸戲成熱話,問到吳尊會唔會全裸上陣,佢話要睇劇情需要,自己OK,但唔會為脫而脫。吳尊又指自己一直鍾意運動,每星期做3次健身,所以身形仲keep到。



吳尊話自己中秋節都會同家人過,而且已經買咗燈籠俾個仔玩,囝囝仲要開住嚟瞓覺。吳尊另指囝囝好鍾意運動,愛上打籃球,而個女就鍾意hip hop,有學跳芭蕾舞同武術,係一個女漢子。



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



攝影:沈健程 阿Sa話為咗皇后而嚟,睇吓佢個樣幾鬼冧! 阿Sa話為咗皇后而嚟,睇吓佢個樣幾鬼冧!
成功合照!

成功合照!
成個樣好少女!

成個樣好少女!
阿Sa話唔介意做宮女。

阿Sa話唔介意做宮女。
阿Sa話要介紹男友俾吳尊認識。

阿Sa話要介紹男友俾吳尊認識。
最近正在為電影《真,三國無雙》進行後期的導演周顯揚和監製杜致朗,兩夫婦忙中偷閑出席活動。

最近正在為電影《真,三國無雙》進行後期的導演周顯揚和監製杜致朗,兩夫婦忙中偷閑出席活動。

鍾意就快D Share啦!