掃呢頁CODE去手機

2018年9月1日 星期六

宋熙年誕6磅仔 陳智燊:剪臍帶似剪綵 __,宋熙年,陳智燊,

陳智燊指兒子樣甜似媽咪,不過仍未改名。互聯網圖片
陳智燊指兒子樣甜似媽咪,不過仍未改名。互聯網圖片陳智燊(Jason)和太太宋熙年(Sarah)昨日宣佈誕下麟兒,囝囝重6磅多,母子平安,Jason在I ...


陳智燊(Jason)和太太宋熙年(Sarah)昨日宣佈誕下麟兒,囝囝重6磅多,母子平安,Jason在Ig上載與囝囝合照,並留言:「兒子的誕生讓我們的生活充滿笑容和笑聲!」其後Jason接受《蘋果》訪問,他語帶興奮說:「好開心,好興奮。上星期先照顧大住肚嘅Sarah,BB𠵱家出咗世,成件事唔知點去消化,好多唔同感受,好複雜。」



宋熙年為陳智燊誕下兒子,老公更入產房陪伴。攝影:Kart Lam 宋熙年為陳智燊誕下兒子,老公更入產房陪伴。攝影:Kart Lam

「想生多個女」

對於陪老婆入產房,Jason說:「入咗產房好放心,醫生、麻醉師好專業,有佢哋照顧住好放心,從來冇擔心過。生產過程好順,多謝醫生同姑娘。」Jason稱有為囝囝剪臍帶:「緊張,醫生傍住我,叫我先影張相,過程似剪綵。剪完,BB仔冇事,爸爸心靈冇嚇親。」

Jason指BB瞓覺個樣好甜似媽咪:「但朋友話佢似爸爸,個名未改。」雖然他已安排陪月員照顧妻兒,不過仍會全天候貼身幫手:「啲friend話太太產後情緒會波動啲,要留意吓。啱啱返到屋企,媽咪同BB仔都食得瞓得,所以好感恩,狀態幾唔錯。」Jason更搞笑地說:「希望醫生嚟緊幾年唔好咁快退休,我想再生,Sarah想再生多個女。」

採訪:陳杰




鍾意就快D Share啦!