掃呢頁CODE去手機

2018年9月1日 星期六

朱晨麗開火鬧網友:憑乜扮專業! __,朱晨麗,

朱晨麗以片為證,直斥網友「真假不分」,令劇集蒙冤!
朱晨麗開火鬧網友:憑乜扮專業!無綫劇集《特技人》前晚播出由方紹聰上演「火燒特技人」一幕帶起全集高潮,豈料變成「怒火」由戲內燒至戲外!有網民質疑以CG電 ...


朱晨麗開火鬧網友:憑乜扮專業!

無綫劇集《特技人》前晚播出由方紹聰上演「火燒特技人」一幕帶起全集高潮,豈料變成「怒火」由戲內燒至戲外!有網民質疑以CG電腦特效代替真火,辣着女主角朱晨麗與網民開火,鬧爆有人不分真假胡亂批評,同劇的關楚耀及傅嘉莉亦力撐拍檔。

《特技人》開播以來好評不斷,除了朱晨麗晒線演出惹熱議外,劇情講述幕後特技人的辛酸,亦被網民大讚題材特別。前晚播出一集,飾演特技人的方紹聰拍攝一場「火燒人」的特技場口時,因門鎖突然失靈加上導演遲遲不喊停,令他燒足數十秒慘變火球。劇集播出後即成為網民熱話,但有人指「火燒人」橋段疑造假,只以後期的電腦CG效果加上假火,並指非由方紹聰親身上陣拍攝,直斥「掛羊頭賣狗肉」。

晒花絮片:演員用心演出

面對種種留言,朱晨麗睇到佛都有火,同樣飾演特技人的她立即於網上回應,並引起一場罵戰!她上載了拍攝「火燒人」的花絮片段,片中見親身上陣的方紹聰穿着噴有防火膠的戲服,全身着火後衝出門外,即獲工作人員以滅火筒救火,力證絕非使用CG效果,並反指網友是非不分:「連CG同真火都分唔清嘅朋友,憑乜嘢喺度扮專業話我哋都係假嘅?每個演員都係用心去演出,請唔好用一句說話就抹滅咗所有付出!特技人,都係玩命的。」

罵戰爆發後,一眾同劇演員齊齊開腔力撐,傅嘉莉接受本報訪問時表示,支持朱晨麗為拍檔抱不平:「我都好明白點解佢咁大反應,因為佢喺入面都有好多特技場口,明白當中嘅辛苦。我都好支持佢為大家發聲,但我冇睇網民留言唔方便評論,但就希望香港人可以少啲抨擊。」至於關楚耀昨晚出席活動時讚方紹聰相當專業:「當日我都喺現場,真係好佩服佢!公司有安排特技人,但佢都堅持自己嚟,雖然佢平時好似成日玩玩吓,但做嘢嗰陣好認真,所以啲網民唔知真係唔好亂講。」

朱晨麗與一眾拍檔「搏埋條命」去拍《特技人》,難怪被屈造假咁勞氣。
  • 朱晨麗與一眾拍檔「搏埋條命」去拍《特技人》,難怪被屈造假咁勞氣。
方紹聰親身上陣演「火燒人」,一Cut機即有工作人員救火。

  • 方紹聰親身上陣演「火燒人」,一Cut機即有工作人員救火。

  • 放大圖片

方紹聰親身上陣暈暈哋

對於被指「造假」,方紹聰回應時表示有留意網友評論,但沒有因被誤會而不快,只希望觀眾能看到拍攝的真實情況,明白台前幕後的付出:「我見同劇好多演員拍特技場口都親身上陣,所以自己好想試吓。初時武指淨係畀我燒手,後尾見我狀態唔錯先畀我燒全身。(擔心有危險?)拍嗰陣冇諗咁多,但當時聞咗好多氣油有少少暈,同埋搽咗防火啫喱隻手好痹。」《特》劇監製王偉仁亦回應指該場口以真火拍攝,絕對不存在CG效果,並強調本已準備了替身,但方紹聰希望親身演繹,故經過與特技組溝通,確保完全沒有危險下才批准。

  • 放大圖片
傅嘉莉與關楚耀同樣支持朱晨麗,為拍檔平反。

  • 傅嘉莉與關楚耀同樣支持朱晨麗,為拍檔平反。
關楚耀

  • 關楚耀





鍾意就快D Share啦!