掃呢頁CODE去手機

2018年9月26日 星期三

利嘉兒:奮戰8年!44歲利嘉兒高齡誕逾7磅囡囡 __,利嘉兒,

B女肥嘟嘟好可愛。藝人利嘉兒(Lily)與老公Bong結婚八年,以44歲奮戰成功成為高齡產婦。今日,佢宣布已經生咗囡囡喇!利嘉兒於上星期(9月19日) ...


B女肥嘟嘟好可愛。


藝人利嘉兒(Lily)與老公Bong結婚八年,以44歲奮戰成功成為高齡產婦。今日,佢宣布已經生咗囡囡喇!利嘉兒於上星期(9月19日),在舊山頂道嘉諾撒醫院為從商的丈夫劉先生誕下女兒, 體重7.2磅,母女平安。女兒名字為劉書雅,英文名Karyssa。

一齊過中秋

利嘉兒生完後大談生B感受,佢透露BB喺山竹襲港後出世,一切都好順利:「BB幾肥美,屋企人冇諗過我咁細粒會生到咁多肉嘅BB,肥嘟嘟好多表情,食得瞓得好精神,瞓瞓吓仲會偷笑,瞓醒就會眼仔睩睩,姑娘都話佢係開心果。BB出世前咁啱打風驚佢出世後都未打完,會唔會封路?天氣差?醫院周圍好多樹,好彩出世前已經冇打風,佢係陽光普照晏晝出世,出院好順利好感恩!」利嘉兒又透露為何會選19號生產,她說:「生完可以返屋企過中秋,係我同佢一齊過第一個中秋節。」

講到生產趣事,利嘉兒就滔滔不絕地說:「今次個生產過程老公都有兩件趣事好好笑,佢一早已經預備咗入嚟剪臍帶,以為就咁剪好簡單,佢入嚟嗰刻咁啱見到BB喺肚入面出嚟好血淋淋,佢都有啲嚇親,原來個小朋友係咁樣出嚟。」她續說:「第二件事就係外籍麻醉師問老公剪臍帶時要唔要影Viedo,點知睇番PLAYBACK係冇嘢,原來冇錄到,但老公話唔緊要,最珍貴畫面已經留喺心中、腦中。老公都有影低BB喺肚出嚟嗰刻,佢問我要唔要睇番,我話唔要呀,好得人驚、好血淋淋。」

BB似老公

講到BB似邊個?利嘉兒就話:「大部分人話似老公多啲,多頭髮,面豬仔就肥嘟嘟好似豬油包咁,呢個就係佢出世第一刻嗰樣。」利嘉兒又分享生B感受:「姑娘放喺我手度感覺好得意,心諗嘩呢個邊個嚟?以後就係我同佢最親嘅關係,以為係會好感動會喊,點知係冇,可能麻醉藥未過,後尾個人醒晒就好掛住佢,連覺都唔想瞓,一對住佢好想錫佢、攬住佢,我諗每個媽咪都係咁,真係好開心。」她續說:「BB個中英文名都係自己改,中文名叫劉書雅,我鍾意女仔有書卷氣啲,同埋我希望佢講嘢行為比較優雅啲,英文名Karyssa其實係古希臘一個名嚟,名喺法國意大利比較多人用,意思係充滿愛,好被愛,我當然好希望我囡囡係我哋好有愛嘅環境包圍佢,等佢有開心嘅童年,都希望佢係人生中學識愛自己、愛其他人,係好有愛心嘅小朋友,識愛錫小動物,因為我覺得人有愛心係好重要,其他都係其次,所以好希望佢有呢樣特質。」

希望囡囡健康開心

問到對囡囡有甚麼期望?她說:「啲人都會話最緊要健康,我自己會覺得啲答案咁『行』,但當我做咗媽咪我發覺小朋友健康開心係最緊要,勝於一切,所以期望就係佢有一個快樂童年、一個健康身體,佢大個係可以做佢自己鍾意嘅嘢,搵佢人生中鍾意嘅嘢,我希望佢整個人生都係好開心、好有意義,呢個係做父母最希望嘅事。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!