掃呢頁CODE去手機

2018年9月26日 星期三

【動畫】開紅館騷唔代表成功 陳海琪籲歌手用心做音樂 __,陳海琪,

海琪在廣播界打滾多年,她直言在商台的日子是在驚恐中度過。
海琪在廣播界打滾多年,她直言在商台的日子是在驚恐中度過。資深DJ陳海琪在廣播界打滾近三十載,做過香港三間電台,最近重返港台開咪。日前她接受《蘋果》專訪 ...


資深DJ陳海琪在廣播界打滾近三十載,做過香港三間電台,最近重返港台開咪。日前她接受《蘋果》專訪,大爆娘家商台感覺恐怖,要在驚恐中度過,反而在港台深得前輩愛錫,與同事也相熟。

在廣播界資歷深厚的陳海琪,最近重返港台主持節目《悠長假期》。海琪90年代在商台首次開咪,其後做過港台、新城及不同網台,也曾主持電視節目。她日前在港台接受《蘋果》專訪,指商台和港台風格大不同。

最先在商台開咪的海琪說:「喺商台,試過有人做兩個鐘節目,做咗半個鐘,主事者(即俞琤)帶埋另一個主持落直播室換人,唔畀佢入返去,我嘅少女時代係喺咁驚恐嘅時刻度過,係好恐怖嘅!」海琪續謂:「主事者好清楚大家喺電台嘅習性,知你凌晨3點瞓,2點9會打嚟叫去開會,去到佢會話『你知唔知你噚晚12點20分播嗰首歌好好聽?』然後就講完㗎喇!有啲人會俾佢鬧,我冇試過,佢對我幾好嘅!」



海琪最近重返港台開咪,感覺熟悉。 海琪最近重返港台開咪,感覺熟悉。

與歌手做知己

至於港台,海琪表示有好熟落的感覺,同事都相熟,又指當年前輩都好愛錫她:「喺我低潮嘅時候,甄妮同我講『舉起左手、舉起右手都係錯』;霑叔叫我『記住,『滄海一聲笑』唔係一首歌,係一個境界,要好似佢咁豁達,我可能一世都唔識。」海琪在廣播界多年,與不少音樂人關係密切:「當年梅艷芳、張國榮、陳百強都打拼緊,電台同音樂人嘅關係好密切,可能港台又闊落啲,嗰時又有個好出名嘅小酒吧,大家會留喺度傾音樂、生活,交心到做到知己。我好鍾意呢種關係,大家係真心朋友,真心鍾意音樂。」



唱歌感情重要

作為一位DJ,海琪認為流行歌香港仍然領先,但內地資源充足,她又嘆謂:「香港樂壇真係唔爭氣,可以做得更好,前人種落咁大塊田,表演嘅形象已經去到明星級培養。」海琪又謂:「以前葉德嫻錄《邊緣回望》,為咗頭一句歌詞用嘅感情,佢可以拗成晚,𠵱家一定冇可能。」海琪覺得唱歌最重要的是情感:「就算只係造一首歌,冇問題,對音樂嘅態度先係問題,唔係唱幾首歌,去到紅館就係成功。」她感慨從前歌手真正代表到香港,在日本、東南亞都有人識,反觀現在已經沒甚麼可代表到香港的歌手。

採訪:盧妹

攝影:沈健程




鍾意就快D Share啦!