掃呢頁CODE去手機

2018年9月26日 星期三

蘇志威:父女睇JJ 蘇志威放手送大女去日本追夢 __,JJ,蘇志威,賈曉晨,

蘇志威同埋大女去咗睇JJ演唱會,蘇志威話係送畀大女去讀書前嘅禮物。圈中好多廿四孝好爸爸,就算工作再忙都將家庭放第一位,好似藝人蘇志威咁,結婚多年零緋聞 ...


蘇志威同埋大女去咗睇JJ演唱會,蘇志威話係送畀大女去讀書前嘅禮物。


圈中好多廿四孝好爸爸,就算工作再忙都將家庭放第一位,好似藝人蘇志威咁,結婚多年零緋聞,就算大女Yumi選舉唔讀大學,去追逐夢想學整甜品,呢位爸爸都支持到底,難得係老婆劉小慧都思想一致,放心畀大女去做自己喜歡嘅工作。今日蘇志威就上載大女同林俊杰合照,透露Yumi將會到日本深造學整甜品,呢個好爸爸話:「禽(尋)晚中秋佳節冇去賞月,約咗大女兒Yumi去欣賞林俊傑演唱會,JJ被譽為‘行走中的CD’果然名不虛傳😁👍🏻。呢個咁精彩嘅演唱會亦係我送俾(畀)Yumi去日本讀書前嘅禮物。今朝一早親自送佢去機場✈️✈️,希望佢好好學習!」

另一邊廂,同為好爸爸的林盛斌(Bob)中秋佳節適逢佢生日,Bob就同老婆仔女,一家人切蛋糕仔慶祝,佢留言話:「以前,今晚一定劈到天光;而(依)家,選擇一切簡簡單單!

多謝大家祝福,大家都身體健康。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!