掃呢頁CODE去手機

2018年9月19日 星期三

娛刺撈飯:姨級Baby收經唔使驚 彭于晏股渡眾生愛熟女 __,Baby,彭于晏,Angelababy,

彭于晏愛熟女!台灣男神彭于晏今年都35歲人,早排傳同有「國產瑪麗蓮夢露」美譽嘅許晴搭上,班半老徐娘梗係開心到通頂跳大媽舞慶祝啦!點解?個個都恨似49歲 ...


彭于晏愛熟女!台灣男神彭于晏今年都35歲人,早排傳同有「國產瑪麗蓮夢露」美譽嘅許晴搭上,班半老徐娘梗係開心到通頂跳大媽舞慶祝點解?個個都恨似49歲 ...


彭于晏愛熟女!


台灣男神彭于晏今年都35歲人,早排傳同有「國產瑪麗蓮夢露」美譽嘅許晴搭上,班半老徐娘梗係開心到通頂跳大媽舞慶祝點解?個個都恨似49歲嘅許晴咁,喺「閉月收經」前有機「尋于食晏」開心吓。只係嗰班自封「彭太」嘅粉絲就嬲到眼火爆,狂鬧「寧願老公係基,都唔接受佢同個熟女一齊」,感覺係睇住天山童姥生吞唐僧肉咁,個個變咗孫悟空要三打狐狸精呀。

放下屠刀立地成佛

慘變「小三」嘅許晴足足捱炳16日,就快被咒死前,好在彭于晏出嚟普渡眾生,話同許晴「只係好朋友」,即係唔係炮友,叫大家放下屠刀立地成佛。為咗補償啲「彭太」心碎咗咁多日,有云「割肉餵鷹」,佢就二次創作「露股慰fans」,未到中秋就喺新片度晒八月十五畀大家「送」月餅,真係善哉,善哉。

講得公道啲,許晴嘅年紀同彭于晏相比的確係熟咗啲,但晴姐姐不失為風韻猶存、胸挺籮趷嘅「姨級Baby」喎,睇佢個樣就知佢空肚食燕窩,同彭于晏食火鍋一定揀「採羊補陰」嘅羊腩煲啦。唔好話nuts哥只係敬老,實情晴姨喺戲裏面確係令人肅然起敬, 唔着under、伸長條肉腿畀彭于晏拮不老針嗰幕,全身散發羶味,唔係,應該係風騷個騷味至啱,完事後仲再送紅底做紀念品,此情此景,彭于晏係唐僧都未必hold得住,何況佢正值血氣方剛之年,唔行動都心動啦。

彭于晏又好絕情話同晴姨係「冇可能」,呢個世界「Never Say Never」,呢刻同晴姨「No Possibility」啫,但唔代表同其他姐姐冇可能喎,其實同姐姐拍拖好處多, 睇吓鍾欣潼、洪欣、楊千嬅、鄧麗欣、鍾麗緹同伊能靜,未嫁嗰啲就放閃盲彈,嫁咗嗰幾個就幸福到變天后,再好命啲就唔怕醜生到九十九,況且男神早有鋪姐姐癮,之前同大佢兩年嘅G奶蔡依林、大七年嘅舒淇、仲有大佢一年嘅張鈞甯咪一樣有景轟,只係姐姐嫌佢外硬內軟先冇下文啫。

衰在「要硬時佢就軟」

嗱嗱嗱,外硬內軟唔係人身攻擊,擁有1米82身高、非強壯能形容嘅臂彎、44吋巨無霸胸肌、嗰排堅過鋼板嘅腹肌、完美身形媲美復仇者聯盟班超級英雄嘅佢,外圍得、核心仲勁,有哥倫比亞大學嘅經濟學位,能操流利英語,入水能游、出水能打,呢種最接近神嘅男人衰在要硬時佢就軟囉,畀人搞兩搞,直頭謝晒,講緊係佢隻耳仔,做慣裙腳仔,太聽阿媽話。

彭于晏現實中冇孫悟空、沙僧同豬八戒保護,但就有阿媽同兩位家姐當佢係金叵羅咁錫住,無論在公在私都安排好晒,搞到佢性格同童顏一樣,嗰次佢同台灣妹林珈安發展到夜麻麻同處一室, 彭媽慌死個仔必有損失, 一句「no」就將呢段一夜情「game over」,食咗落肚嘅「晏」肉都要𦧲番出嚟,所以話想嗒彭神,真係難過取西經。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!