掃呢頁CODE去手機

2018年9月19日 星期三

【為支飲管爆SEED】西裝惡男大鬧麥記 店員企硬氣走:你慢慢企!(足本版) __,麥記,麥當勞,

時下環保議題流行講「走塑」,不少食肆推行「無飲管日」,但面對堅持要取飲管的客人,隨時惹來爭拗。近排網上流傳一段影片,指有食客在麥當勞一家分店取飲管不成 ...




時下環保議題流行講「走塑」,不少食肆推行「無飲管日」,但面對堅持要取飲管的客人,隨時惹來爭拗。近排網上流傳一段影片,指有食客在麥當勞一家分店取飲管不成,大罵職員,結果被反罵至敗走。

據網民形容,事發當日為星期一,正值麥當勞「無飲管星期一」,店員不會主動提供飲管,一名西裝男取飲管不成,破口大罵。

「你乜嘢態度呀!你現在乜嘢態度呀!」

「喂!現在是他做錯嘢!」

面對這位暴躁西裝男,該店男職員表現得頗不客氣:

「咁你想點呀?咁你想點,我問你!」

「係呀,唔畀鬧咖,唔畀講粗口咖,點吖!」

到西裝男一度爆粗大罵,男店員態度依然沒有退讓。

「嘈完未呀?走仲想點呀!」

「企喺度吖!你慢慢企!」

最後,西裝男拿着相信載有外賣的紙袋,轉身離去。

有關短片上載短短一天,即有數以百計分享,網友們都冷嘲熱諷西裝男態度差劣,亦有人取笑他只係聲大大「得把口」:

「咁巴閉唔好出街食囉。」

「點乜鬼呀?係有料早就開咗波啦,邊有咁多嘢點。」

「得把死人聲,有問人甚麼態度,又話人大聲,全程沒重點。」

不過,亦有花生友「各打五十」,話快餐店食物不健康,不應多吃:「支持唔用膠飲管,更加支持唔食垃圾食品。」

香港麥當勞向本刊證實,今次爭執於週一在旺角店發生。發言人未有直接評論事件,只表示前線員工會檢討與顧客應對的溝通技巧,以更有效處理店內突發事件。

撰文:忻肇康

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!