網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月12日 星期三

陳婉衡:水着福利!陳婉衡高炒晒線勁吸睛 __,陳婉衡,

靚女齊齊派福利!夏天咁熱,去游水消暑就最好不過,好似一向都鍾意喺網上大晒靚相嘅「咪神」陳婉衡(Alycia),呢日就晒出一張浸喺水中、高炒自拍嘅相,將 ...


靚女齊齊派福利!


夏天咁熱,去游水消暑就最好不過,好似一向都鍾意喺網上大晒靚相嘅「咪神」陳婉衡(Alycia),呢日就晒出一張浸喺水中、高炒自拍嘅相,將其「Big」爆上圍表露無遺,相當養眼!Alycia之後仲換上另一套泳裝,擺出一個頭痛甫,大晒纖腰同香肩,一樣咁醒神。

另一邊,靚女陳嘉寶分享一張之前喺峇里嘅泳照,見佢露出白滑香肩兼淺露事業線,並留言:「Still dreaming about my holiday(仍然掛念我嘅假期)」簡直係盡顯骨感美。而巴西模特兒Bruna就去咗沙灘玩,仲興奮到向鏡頭送上飛吻,俯身仲睇到佢嘅亮眼事業線,真係迷死啲網民喇!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!