網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月12日 星期三

鍾晴:因乜事瘦晒?鍾晴晒八字波 台灣喪食增肥 __,鍾晴,

瘦咗好多呀!藝人鍾晴(Karile)日前到台北兩日三夜快閃旅行,她表示﹕「因為班好姊妹去咗台北旅行,我冇諗住自己可以Join到佢哋,點知有兩日唔駛開工 ...


瘦咗好多呀!


藝人鍾晴(Karile)日前到台北兩日三夜快閃旅行,她表示﹕「因為班好姊妹去咗台北旅行,我冇諗住自己可以Join到佢哋,點知有兩日唔駛開工就跟埋一齊去,今次去得好突然,其實主要係同班好姊妹傾計,因為喺香港約唔到,反而旅行先見到面。我哋都係去飲飲食食,行吓夜巿,我必食胡椒餅、鹽水雞、粉圓,仲有近期最愛嘅黑糖珍珠鮮奶。(係咪好鍾意快閃去旅行﹖)係呀!有時有兩日假就會突然興起呢個念頭,之前都試過自己一個人去台北搵當地朋友。」除了吃喝之外,Karlie還大晒泳衣照,身材弗到漏,比以前消瘦不少,她坦承﹕「比之前瘦咗起碼十磅,我好勤力做運動,而且可能年紀大咗,冇咗Baby Fat,但近期覺得自己要肥番少少。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!