網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月12日 星期三

謝芷倫:辛苦命!嬌滴滴謝芷倫搞到撈地盤 __,謝芷倫,

點解會搞成咁?藝人謝芷倫(Jan)憑劇集《愛.回家之開心速遞》Mandy一角入晒屋,佢唔止因為喺劇中對男友細心體貼,獲網民封為「最佳女朋友」,仲有網友 ...


點解會搞成咁?


藝人謝芷倫(Jan)憑劇集《愛.回家之開心速遞》Mandy一角入晒屋,佢唔止因為喺劇中對男友細心體貼,獲網民封為「最佳女朋友」,仲有網友留意到佢喺劇集入面經常被調派做唔同嘅職業,而專登為佢製作各行各業裝扮嘅合成圖片,令佢非常感動。

另外,Jan透露最近再有新嘅地盤造型,佢話:「我喺劇入面不時都有唔同造型,做過好多職業,變咗超能女秘書,過足戲癮。最近又畀大小姐罰去守地盤,當我知道有呢個劇情嘅時候,我去咗實地考察睇啲師傅點樣指揮交通,想盡量學到最似。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!