掃呢頁CODE去手機

2018年9月6日 星期四

【報警處理】警察群組爆「公安」搵上門 超蓮:收佢好多禮物! __,超蓮,何超蓮,

超蓮所住嘅布力徑獨立屋,近日有一名約40多歲男子「搵上門」,搞到保安要報警。
賭王三房索千金何超蓮喺銅鑼灣開咗麵舖,成日都有粉絲去捧場,原來近日仲有「愛慕者」搵上門,去到佢住嘅布力徑大宅等佢。近日有個網上警察群組爆料,講到超蓮屋 ...


賭王三房索千金何超蓮喺銅鑼灣開咗麵舖,成日都有粉絲去捧場,原來近日仲有「愛慕者」搵上門,去到佢住嘅布力徑大宅等佢。



近日有個網上警察群組爆料,講到超蓮屋企噚日有一個「公安」被捕。群組對話內容指那位「公安」好冧超蓮,想追佢,最後由保安報警。



《蘋果》就搵過超蓮,佢承認有此事,但不清楚對方身份,只知該名男子在其寓所外守候已有一段時間:「佢喺度好耐,我係最唔了解嗰個,我經常匿埋咗。」



至於點解噚日先決定報警?是否有突發事件?超蓮表示:「佢喺度好多日啦,成日都等我,我哋啲保安都好熟佢,唔會畀佢入嚟我屋企。嗰日我阿媽出車,佢入咗嚟,佢哋覺得要報警,所以就報咗警。其實佢喺度好多次,都費時拉佢,但係佢行埋入嚟先報警。」



超蓮就提到該名男子曾送禮品上門,佢話:「收好多嘢,信啦、花啦,又有公仔。助手叫佢Piano,好似送過部琴仔,收佢好多禮物,又熊仔,你哋寫過,有一次送咩奇怪嘅花,就係佢。」經此一役,寓所外會否加強保安?超蓮就話:「唔使,我諗佢冇惡意,so far佢都係喺門口,我又唔覺得有特別嘅危險性。」



問到當時報警詳情,超蓮就話自己唔在場。記者向其助手Sandy了解,Sandy就話:「該名男士40幾歲,佢企咗喺閘口半日,自言自語,指天篤地,保安見到佢行為有異,就打電話報警。」問到警察群組爆料稱對方為「公安」,Sandy表示:「我哋只係報警,唔知對方身份,唔知佢同警方講啲乜嘢。」



精選娛聞,喺晒《娛果》:

http://fb.com/appledailyent



超蓮所住嘅布力徑獨立屋,近日有一名約40多歲男子「搵上門」,搞到保安要報警。 超蓮直認該男子行入了泊車地段,保安即報警處理。 超蓮直認該男子行入了泊車地段,保安即報警處理。
超蓮出入真係要小心。(資料圖片)

超蓮出入真係要小心。(資料圖片)
事發當日,超蓮就未有喺屋企。(資料圖片)

事發當日,超蓮就未有喺屋企。(資料圖片)
猷啟出入都有保安照顧。(資料圖片)

猷啟出入都有保安照顧。(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!