掃呢頁CODE去手機

2018年9月6日 星期四

陳美齡:唔怕日本地震 陳美齡屋企堅到畀街坊避難 __,陳美齡,

陳美齡話東京間屋好堅固,地震都唔怕。藝人陳美齡(Agnes)舉行新書發布會,提到日本北海道發生大地震,長居日本的Agnes表示沒有親友在北海道居住,但 ...


陳美齡話東京間屋好堅固,地震都唔怕。


藝人陳美齡(Agnes)舉行新書發布會,提到日本北海道發生大地震,長居日本的Agnes表示沒有親友在北海道居住,但當地有不少粉絲,她自言她在東京的家很堅固,就算有大地震也沒問題:「我已經同街坊講咗,如果大地震就嚟我間屋避難,我有好多蜜糖,又有好多即食麵同米。蜜糖好好,擺幾耐都唔會變壞,我見到就會買。」她指之前日本又打風又暴雨,令她有幾場演講要改期:「有啲改到下年,有啲冇錢所以取消,而且咁多天災,佢哋都冇心機去做。」

唔抗拒做真人騷

另外,她透露新書是輯錄她之前為ViuTV主持的節目《美齡幸福便當》,當中探訪了十四個家庭,探討每個家庭的親子關係:「我拍節目嘅時候,編輯嚟探班,聽到啲家庭嘅故事好感動,於是就出咗呢本書。書入面會有我嘅感想,同埋教大家做便當嘅食譜。個節目每集我都花一日時間拍攝,由天氣好凍拍到好熱,真係拍得好辛苦。(節目會唔會添食?)睇大家嘅反應我唔知仲有冇咁大嘅體力。(會唔會想試做真人騷?)我冇所謂,有意義同價值就得,希望帶畀人快樂,但要度期。」Agnes透露除了12月在港開個唱外,10月亦會在日本開演唱會,但工作太忙,仍未處理個唱流程表,笑言被追到瘦。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!