掃呢頁CODE去手機

2018年9月6日 星期四

吳卓羲新戀情浮現?‘‘鍾意嘅話不會理係咪圈外’’ __,吳卓羲,

吳卓羲新戀情浮現? ‘‘鍾意嘅話不會理係咪圈外’’
吳卓羲新戀情浮現? ‘‘鍾意嘅話不會理係咪圈外’’吳卓羲(Ron)早排39歲生日,有「三哥」苗僑偉同一班老友同佢慶祝生日,在場除咗有圈中好友,疑似見到 ...


吳卓羲新戀情浮現? ‘‘鍾意嘅話不會理係咪圈外’’





吳卓羲(Ron)早排39歲生日,有「三哥」苗僑偉同一班老友同佢慶祝生日,在場除咗有圈中好友,疑似見到Ron新女友出沒喎!




早前一班好友同Ron慶祝生日,好友們都開心share慶生相。不過其中有張相就見到,Ron搭住咗個女子嘅膊頭,女方仲挨返落Ron個膊頭,唔通係新女友?



雖然二人態度親暱,不過Ron否認有新女友,對方只是識咗好多年嘅朋友,當日開心先會搭膊影相,搞到個大頭佛,佢都話真係唔好意思。



Ron仲話當日呢個圈外朋友有打電話問佢,覺得冇問題先將張相放上社交平台。不過Ron表示依家忙於工作,根本冇時間搵女朋友,不過如果真係有女朋友,佢都會講下。



Ron仲話女朋友係圈外人士都無所謂:「鍾意的話不會理是否圈外,拍拖需要時間去培養感情,等我搵多些老婆本先。搵夠不需要工作,可以陪老婆仔女。」

膠通消息來源:巴士的報



一向以性感見稱嘅張馨予,一講起佢個名大家都應該記得佢曾經係吳卓羲嘅前女友。其實佢除咗身材正之外,原來佢都好有藝術天份。

吳卓羲前女友仙氣又性感

最近佢喺社交網站擺咗自己畫國畫嘅相同片,又真係食過下夜粥,畫得幾有水準喎!唔少網友睇完佢嘅畫作都大讚佢畫得好靚。



睇真啲!又真係畫得有紋有路㗎!睇下佢畫嘅樹葉同樹枝輪廓,畫得幾逼真,連網友都話佢有畫國畫嘅功底,真係好有藝術才華。



不過張馨予又真係幾性感嘅,俾啲J圖大家J吓先。














鍾意就快D Share啦!