掃呢頁CODE去手機

2018年9月4日 星期二

利嘉兒:利嘉兒戀周國豐 驚爆未註冊 __,

大家記得利嘉兒啲乜?現年44歲的利嘉兒(Lily)於1999年擔任TVB8主持入行,後於2002年主持節目《笑談普通話》即人氣急升,並挾人氣拍攝不少廣 ...


大家記得利嘉兒啲乜?


現年44歲的利嘉兒(Lily)於1999年擔任TVB8主持入行,後於2002年主持節目《笑談普通話》即人氣急升,並挾人氣拍攝不少廣告。直至2005年,Lily與拍拖一年半的港台DJ周國豐於山頂太平山餐廳舉行婚宴,但未有正式入紙註冊。由於二人在圈中人緣甚好,不少巨星包括陳慧琳、張栢芝、郭富城、古巨基、鄭伊健、容祖兒和Twins等都到場祝賀。

可惜二人關係只維持了短短3年,Lily宣布與周國豐分手兼淡出娛樂圈。於2010年,Lily嫁給有米老公Bong,專心做闊太。直至2014年,Lily全面復出,為電台開咪做DJ。2017年,Lily決定再次淡出幕前,轉型做「KOL」在網上分享扮靚心得及寫時裝專欄,吸納不少支持者。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!