掃呢頁CODE去手機

2018年9月4日 星期二

秦嵐:與皇后識於微時!黃致豪勁讚秦嵐好Nice __,秦嵐,

佢話好戥佢開心呀~內地藝人秦嵐「王后」於《延禧攻略》一劇中爆紅,早前上內地跳舞節目《新舞林大會》自爆唔識跳舞,不過,原來07年佢曾經與藝人黃致豪(前名 ...


佢話好戥佢開心呀~


內地藝人秦嵐「王后」於《延禧攻略》一劇中爆紅,早前上內地跳舞節目《新舞林大會》自爆唔識跳舞,不過,原來07年佢曾經與藝人黃致豪(前名黃長興)組隊於湖南衛視節目《舞動奇跡》中齊齊跳舞,當時都跳得有板有眼。

黃致豪接受東網訪問,憶起多年前與「皇后」的跳舞點滴,他謂:「其實老實講我冇睇《延禧》,不過有日我餐廳個員工問我之前係咪參加《舞動奇跡》,話我知當時個拍檔好紅,做女主角,我話:『係咩?』之後我先坐定定睇咗一集,隔咗十年佢已經有咁嘅成績,真係戥佢好開心。當時我哋大家都係新人,但當年佢已經好忙,佢對跳舞好有天分,排一陣已經足夠上場,之後佢因為忙,冇乜時間排舞,好多時間都排唔到,但佢都成日同我唔好意思,之後我哋都入到頭幾位,已經好好。」致豪又讚秦嵐份人好Nice、好Friendly。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!