網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月11日 星期二

【女神出沒】周秀娜快閃紐約時裝周 明角逐東方奧斯卡影后 __,周秀娜,奧斯卡,女神,

【女神出沒】周秀娜快閃紐約時裝周明角逐東方奧斯卡影后周秀娜(Chrissie)上星期飛美國出席品牌LONGCHAMP70週年活動及欣賞紐約時裝騷,大會 ...


  • 【女神出沒】周秀娜快閃紐約時裝周 明角逐東方奧斯卡影后


  • 周秀娜 ( Chrissie ) 上星期飛美國出席品牌 LONGCHAMP 70 週年活動及欣賞紐約時裝騷,大會非常體貼,把新一季的服裝及手袋送去酒店房任娜姐挑選,最後她揀了一條飄逸女神 feel 的白色連身裙。

    期間 Chrissie 擔任媒體星級客席編輯,訪問了 LONGCHAMP 藝術總監 Sophie Delafontaine、超模 Kate Moss 及韓國名模朴秀珠等,亦有互相交流時裝經。

    Chrissie此行非常趕,頭尾連坐飛機來回只得一星期,不知幾想shopping的 Chrissie,吊住濕平癮已飛寧波出席明晚 (12/9)被喻為東方奧斯卡的《十大華語電影盛典》,《29+1》再次成為入圍的港產片,Chrissie 角逐「年度最佳女主角」,對此感到非常榮幸:「《29+1》能夠去到咁多地方,得到咁多人嘅支持同肯定,呢樣係好難得。我唔會諗有冇獎,有得被提名已經係對自己嘅鼓勵。」

    立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

    按此連結:http://bit.ly/next28app

    周秀娜飛美國出席品牌時裝騷

    擔任媒體星級客席編輯 交流時裝經

    (右起)周秀娜、 吳昕、 林彥俊

    《29+1》再次入圍《十大華語電影盛典》 周秀娜角逐「年度最佳女主角」



    鍾意就快D Share啦!