網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月11日 星期二

陳展鵬:C1:陳展鵬爆囍訊 10月閃娶單文柔 __,單文柔,展鵬,陳展,陳展鵬,

紙戒求婚食檸檬,跪地先成功!陳展鵬與拍拖將近兩年的女友單文柔宣布拉埋天窗!他受訪時笑言女友要他跪地求婚才答應婚事,故影婚照時特別補影一張跪地求婚相:「 ...


紙戒求婚食檸檬,跪地先成功!


陳展鵬與拍拖將近兩年的女友單文柔宣布拉埋天窗!他受訪時笑言女友要他跪地求婚才答應婚事,故影婚照時特別補影一張跪地求婚相:「呢樣嘢係我欠咗佢!」兩人將於10月正式簽字結婚,隨時準備造人!

41歲「視帝」陳展鵬昨日突然宣布,與28歲落選港姐女友單文柔(Phoebe)結婚!他除了親自報喜,還分享多張在英國及法國取景的婚紗照,身穿低胸婚紗的Phoebe晒爆乳,兩人相擁而視甜蜜恩愛,上月被拍得蜜遊倫敦,原來是實行結婚大計!展鵬表示:「今日好高興向大家宣布,我要結婚一路以來,我都全情投入工作,直至Phoebe的出現,讓我們感受到幸福與信任。對於感情比較傳統的我,是時候用最大努力去建立一個美滿的家,希望得到你們的祝福。」

盡量低調 儀式會做足

消息傳出後,展鵬接受娛樂新聞台訪問,直認早已決定人生新一步:「我哋接近拍拖兩年,需要時間磨合同睇性格,都要雙方家長傾過偈,所以我哋已經有晒安排。(幾時行禮?)10月中,都想盡量低調,儀式會做足,食飯只係雙方家長,唔會話請好多朋友、擺好多圍,因為家長都想低調。(幾時生B?)隨時都Ready,呢啲講緣分同睇天安排,搞掂婚禮先。(影埋相先公布?)今次成個過程好刺激,因為想同大家分享,又怕畀人偷影咗一、兩張擺上網而穿煲。」

「女主角」Phoebe亦大方回應婚訊,踢爆展鵬先後求過兩次婚,第一次只用紙戒指而派檸檬Say No:「佢趁我瞓覺,用一隻自己摺嘅心形紙戒指戴喺我隻手度,我醒咗就問佢:『咁叫求婚喇?』始終我想要一個畫面,所以話唔答應,但其實好開心!到咗英國,佢搵咗條街有巴士,當住咁多人跪地求婚,我一直好期待呢個畫面,好感動!(依家心情點?)好興奮、緊張,好多嘢要準備,但我哋都希望低調,有一個屬於自己嘅美好回憶。」被問到是否雙喜臨門,她否認說:「我都想三喜臨門!好多嘢隨緣。」又直言沒想過如此早結婚,但最終被對方真誠打動。

「係我欠咗Phoebe」

被爆兩度求婚的展鵬,以短訊回應傳媒的祝福,提到跪地求婚,他說:「呢樣嘢係我欠咗Phoebe!要做埋呢Part佢先應承,所以嗰日就影咗呢張相。我哋10月正式簽字,至於仲有乜嘢安排,到時再同大家講!再次多謝大家嘅祝福。」當再被追問是否「雙喜臨門」而閃婚?他與未婚妻明顯夾了口供,互相呼應地說:「我想四喜臨門添!」

去年3月,展鵬與Phoebe被發現在山頂密會令戀情曝光,當時已交往一段時間,但被男方粉絲指「不夠班」而惹抨擊,他即開腔護花。不久,兩人再被拍得齊齊睇傢俬,但否認同居。經過一年多時間磨合,兩人感情開始浮面,經常出雙入對亮相活動,不少人已認定這位「展鵬嫂」。

更多新聞,請瀏覽東方日報網頁:

http://orientaldaily.on.cc/


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!