掃呢頁CODE去手機

2018年9月10日 星期一

郭偉亮被指恐同 王賢誌籲講嘢前要三思 __,Eric Kwok,王賢誌,郭偉亮,

王賢誌自言出櫃後,反而沒有負面聲音。
王賢誌自言出櫃後,反而沒有負面聲音。王賢誌、鄭欣宜及杜德偉等前晚在會展出席「愛心滿東華慈善晚會」,提到郭偉亮在社交網發表「恐同」言論,藍奕邦以千字文質 ...


王賢誌、鄭欣宜及杜德偉等前晚在會展出席「愛心滿東華慈善晚會」,提到郭偉亮在社交網發表「恐同」言論,藍奕邦以千字文質問一事,已出櫃的王賢誌說:「佢(藍奕邦)覺得有被歧視同唔舒服,大家說話都應該小心啲,唔只係性取向問題,講嘢令人唔舒服應該三思。我過往經驗,有時朋友說話,我都會諗係咪話緊我、擺我上枱、取笑緊我性取向呢。不過我公開身份同結婚後,已經冇負面聲音,社會需要進步、互相包容。」會否鼓勵藍奕邦公開身份?王賢誌說:「佢冇正式咁公開過,呢啲冇得鼓勵,睇每個人意願。唔應該逼人,無論係gay定雙性戀,感情生話都唔關大家事。」



藍奕邦早前在社交網回應Eric言論,更直斥他並非首次恐同。資料圖片 藍奕邦早前在社交網回應Eric言論,更直斥他並非首次恐同。資料圖片

此外,欣宜日前在社交網貼出和謝婷婷小時合照,留言祝婷婷生日快樂,但遭網民惡意攻擊,欣宜說:「噚日心情好所以冇嬲,我已經31歲,唔係啱啱入行嘅BB,但亦唔係蝦得就蝦,有道理係需要捍衞自己。」

採訪:盧妹

攝影:葉君海




鍾意就快D Share啦!