掃呢頁CODE去手機

2018年9月10日 星期一

【初出道酷似陳百強】俾環球睇中試音就GG 黎諾懿苦練十年終於見得人 __,陳百強,黎諾懿,

適逢陳百強60歲冥壽,少有開口唱歌嘅黎諾懿亦拍咗條《有了你》,並upload上IG向陳百強致意。或者大家唔知,黎諾懿同陳百強都有少少「淵源」架,仲差啲 ...




適逢陳百強60歲冥壽,少有開口唱歌嘅黎諾懿亦拍咗條《有了你》,並upload上IG向陳百強致意。或者大家唔知,黎諾懿同陳百強都有少少「淵源」架,仲差啲因為陳百強嘅關係做埋歌手添。

黎諾懿初出道時,特別係《當四葉草碰上劍尖時》播出期間,被外界指佢有陳百強嘅影子,而環球唱片當年對黎諾懿心心眼,一度想簽佢做歌手,點知一入錄音室試音先發現,原來佢係胖虎啲Friend 所以只要平時有留意下黎諾懿IG嘅人就會發現,其實佢極少post自己唱歌嘅片,就算有都係fake,例如一條唱《幸福摩天輪》片,原來係咪嘴配黎瑞恩歌聲。

今次黎諾懿勇敢post出唱歌片,雖然唔算唱得非常好,但聽得出佢下過苦功,唔再出道時傳聞嘅五音不全,呢一切,除咗佢努力,原來都要歸功鄧健泓指導。

講真,《壹》仔好想見識當年黎諾懿究竟點五音不全法,大家又有無興趣

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app


鍾意就快D Share啦!