掃呢頁CODE去手機

2018年10月10日 星期三

【帶挈謝安琪都開心咗】38歲張繼聰自救有法:觀眾唔鍾意無辦法 起碼自己要鍾意自己 __,繼聰,謝安琪,張繼聰,

【帶挈謝安琪都開心咗】38歲張繼聰自救有法:觀眾唔鍾意無辦法起碼自己要鍾意自己請按以下網址:https://bit.ly/2PmXSRh現年38歲的張 ...




【帶挈謝安琪都開心咗】38歲張繼聰自救有法:觀眾唔鍾意無辦法 起碼自己要鍾意自己

請按以下網址:https://bit.ly/2PmXSRh

現年38歲的張繼聰,今年大豐收,孭正的電影排隊上映,又忙着拍攝賀歲電影,觀眾喜歡他,工作量也愈來愈多。相比於當年他要服食抗抑鬱藥去頒獎禮太太場,簡直是天與地。

對於大躍進,能夠改變重新寫上新一頁,張繼聰認為心態改變。「其實三十一、二歲開始諗通咗,咁樣唔係辦法,會搞出人命,我開始要用另外一個方法去諗吓,究竟我係邊個?究竟做緊乜?後來發現原來可以好舒服做番自己,搵到自己最小朋友嗰一面,當我改變呢個諗法嘅時候,突然開始有啲機會。例如拍電視劇《老表》。到底拍《老表》或者開始做演員嘅時候,其實無諗過要得到啲咩嘢,淨係覺得每一日好享受去做自己嘅工作。」

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:

鍾意就快D Share啦!