掃呢頁CODE去手機

2018年10月10日 星期三

【返新工要先畀按金】交按金至有工開制唔制 港女:點解要貼錢打工 __,港女,

【返新工要先畀按金】勁屈機!做唔夠3個月沒收勞工處:求職者咪制,想了解足本版內容請按網址:https://bit.ly/2NwyeYE搵工要畀按金?不 ...




【返新工要先畀按金】勁屈機!做唔夠3個月沒收 勞工處:求職者咪制,想了解足本版內容請按網址:

https://bit.ly/2NwyeYE

搵工要畀按金?不少打工仔都堅決「say NO!」其中Vanessa不諱言:「從未聽過咁奇怪的(預繳按金)政策,我一定唔會接受,好似要自己貼錢打工咁,咁我點解要去呢間公司工作呢?」她稱,市面上還有很多工作可以選擇,也有很多大型公司,不一定要選擇這家公司,「東家唔打打西家」。

Vanessa又認為,僱主想出這個「交按金」政策,疑似恃著自己是大公司,便向有意求職的小市民壓榨,如果求職者不遵從,還有很多人願意來入職,「仲要連請文員都要咁,咁我更加唔需要(選擇呢間公司)!」

湯小姐亦對「預繳按金」政策感驚訝,說:「我聽過呃人的公司,先至會咁樣做,我會認為係求職陷阱!」她指出,打工仔受僱工作 不應該要自掏荷包付錢,此舉很不合理,等同僱主想怎樣做也可以,或者說甚麼也可以,「佢可以隨便搵個理由解僱新入職者,然後沒收已繳付的按金」。

採訪:方嘉

攝影:田俊

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!