掃呢頁CODE去手機

2018年10月10日 星期三

《延禧攻略》:越南翻拍《延禧》?高貴妃變性激似蕭敬騰 __,延禧攻略,蕭敬騰,《延禧》,

大家做好心理準備未?大陸宮鬥劇《延禧攻略》紅遍東南亞,早前越南就有網站偷步更新未播出嘅集數,如今竟然傳出越南會翻拍《延禧》添,主角嘅試鏡照更喺網上曝光 ...


大家做好心理準備未?


大陸宮鬥劇《延禧攻略》紅遍東南亞,早前越南就有網站偷步更新未播出嘅集數,如今竟然傳出越南會翻拍《延禧》添,主角嘅試鏡照更喺網上曝光,迅速引起網民激烈討論,當中有啲仲相當驚嚇!

越南媒體《Theanh28》喺facebook貼出多張原劇角色同越版演員對比照,當中神韻同樣貌最似嘅應該係「魏瓔珞」吳謹言及「乾隆」聶遠,網民都高呼似足雙胞胎!而越版「嫻妃」佘詩曼、「富察皇后」秦嵐及「純妃」王媛可、「爾晴」蘇青都係相當有氣質同霸氣!不過點少得「傅恒」許凱呢?雖然都有幾分帥氣,但似就唔係好似,但網民評語都相當留手,因為好戲在後頭!

有初戀臉之稱嘅「明玉」姜梓新同「高貴妃」譚卓先係焦點,皆因兩個角色同原版截然不同,雖然Halloween仲未到,但網民話詭異程度勁過玩鬼屋,完全唔敢睇,直嘲:「根本是男的!」睇落高貴妃仲激似蕭敬騰同郭敬明添!

雖然只係傳翻拍,但《延禧》製作人于正已立即喺微博留言:「然而版權並未售出~」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!