網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月2日 星期二

【真係有緣】緊貼城嫂4分鐘後發微博 熊黛林豪晒Y字事業線 __,城嫂,熊黛林,郭富城,方媛,Moka,

熊黛林同城嫂昨晚先後更新微博(網上圖片)
人妻熊黛林(Lynn)前年嫁郭可頌榮升百億人億,今年4月誕下孖女Kaylor和Lyvia,產後數月火速修身,昨晚Lynn在微博晒復工相,留言:「工作、 ...


人妻熊黛林(Lynn)前年嫁郭可頌榮升百億人億,今年4月誕下孖女Kaylor和Lyvia,產後數月火速修身,昨晚Lynn在微博晒復工相,留言:「工作、晚餐、宵夜,滿足!成都」,相中嘅Lynn着性感低V背心,豪晒「Y」字驕人事業線,做了媽咪後身材比以前更誘人,網民留言讚:「好有料啊!」,更幫佢改名做「胸(熊)黛林」!



不過,亦有網民就比較多心,發現Lynn舊愛郭富城嘅老婆方媛,同樣巧合地於昨晚更新微博,城嫂帖文話自己「瘦出真高度」,網民比對兩篇微博時間,指城嫂先於昨晚22:06發微博嫌自己瘦,Lynn則緊貼於22:10晒性感大白胸相,網民留言揶揄Lynn:「就愛比對!結婚生小孩了,還這麽在乎!」



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



熊黛林同城嫂昨晚先後更新微博(網上圖片) Lynn身材超美(網上圖片) Lynn身材超美(網上圖片)
Lynn在成都大啖美食(網上圖片)

Lynn在成都大啖美食(網上圖片)
城嫂昨晚22:06發微博(網上圖片)

城嫂昨晚22:06發微博(網上圖片)
Lynn昨晚22:10發微博(網上圖片)

Lynn昨晚22:10發微博(網上圖片)

鍾意就快D Share啦!