網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月2日 星期二

梁靖琪:與死神接吻 梁靖琪被生葬:底褲都濕埋 __,梁靖琪,

梁靖琪拍攝被生葬戲,過程艱辛。兩大型男張智霖、王陽明以及薛凱琪、梁靖琪(Toby)主演的網劇《蝕日風暴》正在「黃Viu煲劇平台」香港區獨家播放,雖然該 ...


梁靖琪拍攝被生葬戲,過程艱辛。


兩大型男張智霖、王陽明以及薛凱琪、梁靖琪(Toby)主演的網劇《蝕日風暴》正在「黃Viu煲劇平台」香港區獨家播放,雖然該劇由Toby父親梁家樹監製,但在拍攝時Toby未有受厚待,甚至要比同劇演員付出更多,一幕真身遭「生葬」場面,幕幕驚心!

回憶拍攝當時,Toby直言環境非常惡劣,加上天氣欠佳,令她更加緊張,Toby說:「我記得當日天氣好差,泥又濕,真係好驚!因為心理上覺得好多蟲喺泥裏面鑽嚟鑽去,拍咗兩日,重複要跌落一個窿後再被活埋,拍攝後我連內褲都濕埋。」回想被沙泥埋住的一刻,Toby表示︰「好像經歷生死一樣!原來被活埋真係好驚,因為我連頭都要埋喺泥堆裏面,嗰刻睇唔到嘢,又好難透氣!真係好恐怖!」

洗足一星期都有沙

完成拍攝後,Toby因滿面泥濘不能抹眼,故要幾位工作人員由泥土中拖她上來,Toby笑說︰「拍完起身時,要幾個工作人員拖我上去,因為唔可以即時抹眼,要先用水清洗。拍攝後便回去沖身,不過洗咗三次個頭仍然有沙,耳仔即使每日清潔,都足足一星期仍然有沙喺裏面。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!