掃呢頁CODE去手機

2018年10月20日 星期六

苟芸慧冧嫁陸漢洋生夠4個 __,苟芸慧,陸漢洋,

苟芸慧與陸漢洋流露幸福笑容。
苟芸慧冧嫁陸漢洋生夠4個最後一個「處女黨」成員苟芸慧與賽車冠軍老公陸漢洋早前在加拿大成婚,昨日在港舉行婚禮,兩地婚禮豪花逾千萬!晒豪乳兼閃爆出嫁的她直 ...


苟芸慧冧嫁陸漢洋生夠4個

最後一個「處女黨」成員苟芸慧與賽車冠軍老公陸漢洋早前在加拿大成婚,昨日在港舉行婚禮,兩地婚禮豪花逾千萬!晒豪乳兼閃爆出嫁的她直言希望生夠四個,在晚宴戴上野獸頭套的陸漢洋,笑言造人是持久耐力賽,又冧爆講愛的宣言:「最少愛佢一生一世!」

現年35歲的苟芸慧與45歲的錫礦大王後人陸漢洋(William)早前神秘註冊結成夫婦,昨日正式在港假上水雙魚河會所舉行早晚兩場婚禮,一對新人早上在雙方長輩親友約三十人見證下,進行簡單而隆重的儀式,隨後跟約八十名賓客共進午宴。婚禮以「童話」為題,一對新人共同構思象徵Infinite Love的結婚logo,以兩種不同藍色代表二人姓氏「6」和「9」,寓意永恒的愛。

一對新人進場前,先播放他們在加拿大舉行婚禮時的影片,其後苟芸慧身穿早前在加拿大古堡拍攝婚紗相的黃色低胸婚紗,翹實陸漢洋進場,切合《美女與野獸》女主角貝兒的衣着,她手戴三卡、價值170萬鑽戒,而全日佩戴Tiffany&Co.珠寶共值約一千三百多萬港元,當中Paper Flowers鉑金鑽石髮冠全球只得八個,香港更只有一個!婚紗有20呎長拖尾,下半身設計採用向內彎透視設計,隱約見到高衩接近髖骨位置,連穿T-back都頗有難度。一對新人完成切蛋糕及祝酒儀式後,識做地咀嘴兩次,長達三秒給大家影相。

揼本遊半個世界

傍晚時分,一對新人會見記者再被要求咀嘴,陸漢洋扭擰一會,才滿足大家要求錫錫老婆,他透露晚宴款待200人,以自助餐形式,在露天草地舉行。苟芸慧說:「露天係我Idea,我鍾意大自然。(慣做陸太未?)OK,今朝都有人咁叫。」講到先後在兩地舉行婚禮及在神秘地方註冊,是否用了很多錢?陸漢洋說:「錢就唔知,去咗有意思嘅地方,再做到唔同嘅嘢,好開心,希望多啲記憶,去咗美洲、歐洲、亞洲,行咗半個世界,將來十周年再行多一次。」

穿黃色晚裝的苟芸慧化身公主挽實陸漢洋。
  • 穿黃色晚裝的苟芸慧化身公主挽實陸漢洋。
姊妹團向苟芸慧送飛吻。

  • 姊妹團向苟芸慧送飛吻。
一對新人全日不停咀嘴,甜蜜滿瀉。

  • 一對新人全日不停咀嘴,甜蜜滿瀉。

愛的承諾 幸福快樂

問是否全速進行造人大計?他說:「唔係全速,我不嬲係耐力賽,佢又有劇拍,工作排到農曆新年,我哋希望兩、三年後先造人。」問到想生幾多個?苟芸慧說:「四個!順其自然」講到「愛的宣言」,陸漢洋少許哽咽說:「多謝佢對我咁好,我係個幾難頂嘅人,佢都包容我,我會盡量畀幸福快樂佢!(應承佢父母好好照顧佢?)其實佢爹哋唔捨得交個女畀我,我都應承咗好好照顧佢哋個女,亦承諾太太最少愛佢一生一世!」晚宴上他獻唱歌曲《Beauty and the Beast》,更戴上頭套扮野獸,原來事前特別向歌手關心妍學唱歌幾個月,並拉苟芸慧上台跳舞。






鍾意就快D Share啦!