掃呢頁CODE去手機

2018年10月25日 星期四

陳豪:生第4個?陳豪踎低望女冧到暈 老婆話… __,陳豪,

啲心心飛緊出嚟呀!近日有指無綫小生陳豪為咗生第四胎,就算獲古天樂同蕭定一重金禮聘招過檔,都不為所動,唔想有太大變化所以決定留喺無綫!係咪生第四個就未知 ...


啲心心飛緊出嚟呀!


近日有指無綫小生陳豪為咗生第四胎,就算獲古天樂同蕭定一重金禮聘招過檔,都不為所動,唔想有太大變化所以決定留喺無綫!係咪生第四個就未知,但佢愛錫家人就係人都知!

呢日佢太太陳茵媺喺社交網上載兩張相,見到陳豪為咗貼近囡囡Camilla,完全唔介意踎低,一副慈父樣咁望住小情人,真係甜到漏,茵媺留言話:「Finally some daddy time! (同爸爸一齊嘅時光),仲忍唔住tag「lookathisface」叫大家睇吓陳豪個樣,網民都大讚「so sweet」,就連視后胡定欣都留言話想同佢玩呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!