掃呢頁CODE去手機

2018年10月25日 星期四

謝霆鋒:避談王菲 霆鋒自嘲人工唔高無懼限酬令 __,王菲,謝霆鋒,

謝霆鋒即場炮製港式漢堡包,當講到王菲時他立即封口。藝人謝霆鋒與連鎖快餐店合作推出香港風味的漢堡包,並在發布會上即場炮製漢堡包,同場還有經理人霍汶希。他 ...


謝霆鋒即場炮製港式漢堡包,當講到王菲時他立即封口。


藝人謝霆鋒與連鎖快餐店合作推出香港風味的漢堡包,並在發布會上即場炮製漢堡包,同場還有經理人霍汶希。他表示今次花了很多心機設計了兩Set漢堡包,全部都是香港的味道:「自己都試咗好多次,好多嘢想做,有啲可能係太黐線,但慢慢推到極限。(點黐線法?諗過例如乾炒牛河?)都係㗎,所有香港嘅嘢,總之希望有突破。」

問可有給身邊人試食?他說:「冇呀,好機密,係中央廚房,喺地底。(有冇畀兩個仔食?)遲啲先啦,再講。」他亦謂為了今次為創作食了很多個包,是人生一日內食得最多包,笑言肥了。對於外界指快餐店食物都是垃圾食物,他解釋:「今次我哋用嘅材料同埋醬都係昇華咗,係行高端路線。」講到之前為宣傳到了旺區快閃,他說:「係呀,去咗啲有香港特色嘅地方,都拍咗兩日幾。」

搶期開騷一肚氣

提到他很受歡迎,問何時會再開騷?他表示:「搶緊期,瘋狂到香港好似淨係得演唱會睇咁,搶期搶到出年年底或者2020年頭先有期。」他亦有考慮過在中環海濱場地開騷,但擔心落雨。至於好友陳奕迅亦會在同一地方開慈善騷?他表示有想過開慈善騷,但自己開騷要視乎場地及氣氛:「亦對企位有要求。(你個人ready咗開騷,只係差場地?)要睇埋製作,希望唔係開一個集體回憶嘅騷,係要有重新經歷嘅騷。」

另外,講到內地有「限酬令」,他表示:「政府有乜都會跟住做。」問他可用回水?他擰頭說:「我邊度高呀(片酬)?」但講到有指女友王菲酬勞達1億,要回水9,000萬,他即笑笑口說:「唔好亂講。(對佢有冇影響? )呢啲唔答喇!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!