掃呢頁CODE去手機

2018年10月25日 星期四

杜大偉:撈到風生水起!杜大偉狂開分店密謀上市 __,杜大偉,

好叻仔!藝人杜大偉(David)有份投資的火鍋店愈做愈紅,短短三年多已開第七間分店,最近又有新搞作開蒸氣鍋,日前位於太子的店舖開張,他說:「呢間前身係 ...


好叻仔!


藝人杜大偉(David)有份投資的火鍋店愈做愈紅,短短三年多已開第七間分店,最近又有新搞作開蒸氣鍋,日前位於太子的店舖開張,他說:「呢間前身係火鍋店,我哋想走多元化路線,將呢間小試牛刀,改做蒸氣火鍋,想有多個範疇,嚟緊十月尾又開第八間,會喺佐敦開8,000呎旗艦店,跟住又籌備大陸開分店。(咁積極目標係咪想上市?)所有股東志向都想上市。」

David要拍劇又要打理生意,問到時間是否兼顧到?他說:「我主要做宣傳同公關工作,開張嗰度時間就會忙啲,其他Partner佢哋負責好多嘢。(最近有咩劇集開?)一路拍緊《愛·回家之開心速遞》,仲有會拍《黃金有罪》,會到泰國取景。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!