掃呢頁CODE去手機

2018年10月25日 星期四

老婆騷前吐血昏迷9日 黃翊︰真係好驚 __,黃翊,

入行30年的黃翊前晚首度舉行個人演唱會,他在台上大呼是奇蹟。
入行30年的黃翊前晚首度舉行個人演唱會,他在台上大呼是奇蹟。出道30年的黃翊,前晚在九展首次舉行個人演唱會,他在台上激動地表示:「等咗呢刻超過30年! ...


出道30年的黃翊,前晚在九展首次舉行個人演唱會,他在台上激動地表示:「等咗呢刻超過30年!」黃翊家姐及兒子亦有到場跟他分享喜悅,不過一直與黃翊甘苦與共的太太陳存正就未能現身,原來正輪候換腎的陳存正近日曾嘔到一床血,又昏迷9天。黃翊在台上直呼:「真係好驚,狀況好難搞。」幸好太太現已蘇醒。

因為去年在無綫音樂節目獻唱,令黃翊回到公眾視線,他亦再次燃起對音樂的熱情,前晚黃翊在九展舉行出道30年以來首次個人演唱會,全場爆滿。甫開場黃翊已經與dancers又跳又唱,然後他激動地說:「等咗呢刻超過30年,由86年參加《新秀》到𠵱家!」黃翊亦不忘呼籲觀眾不要吝嗇掌聲:「冇唱歌成25年,自己好懷念唱歌嘅日子,畀10秒我感受吓呢30年久違嘅掌聲!」台下觀眾即時歡呼。



【為妻打氣】黃翊在演唱會上獻唱寫給太太的新歌,又播出兩人的合照,為愛妻打氣。 【為妻打氣】

黃翊在演唱會上獻唱寫給太太的新歌,又播出兩人的合照,為愛妻打氣。
【囝囝獻花】囝囝Wesley在演唱會上,為爸爸黃翊獻花。

【囝囝獻花】

囝囝Wesley在演唱會上,為爸爸黃翊獻花。
【家姐感觸】黃翊可以開個人騷,家姐也在台下感觸落淚。

【家姐感觸】

黃翊可以開個人騷,家姐也在台下感觸落淚。

其實黃翊最大的支持者,當數多年來與他甘苦與共的太太陳存正。前晚黃翊家姐及囝囝Wesley都現身撐場,不過就缺少了患有腎病的黃太。黃翊與黃寶欣合唱《酒杯敲鋼琴》後,黃寶欣在台上解畫:「黃太近日身體唔好,其實兩個星期前佢喺深切治療部昏迷咗9日,但黃翊一直撐住,好彩嘅係,幾日前已經醒番!」黃翊補充說:「佢𠵱家越嚟越好,令我可以專注唱歌。」



黃翊退隱期間,與家姐及太太(左)一齊搞大牌檔。資料圖片

黃翊退隱期間,與家姐及太太(左)一齊搞大牌檔。

資料圖片

搵觀眾打氣

黃翊表示有朋友問他會否取消演出,但他堅持繼續:「演唱會已經準備得如火如荼,唔係話唔會為太太而取消,但我又唔想捨棄3,000個歌迷,所以繼續演唱會。」後來黃翊到台下借兒子的電話拍片給太太,又叫觀眾們一齊向他太太講加油,再隨即唱出為太太寫的新歌《愛到底》,其間台上播出一家三口合照。

完騷後,黃翊接受傳媒訪問說:「太太10月9號喺屋企昏迷,真係好驚,狀況好難搞。我見佢嘔到成床都係血,真係嚇死人,惟有即刻叫救護車送佢入醫院。」太太入院後被送往深切治療部,黃翊憶述:「醫院幫佢照勻全身,怕佢內出血,結果原來係佢昏迷時抽筋,咬損咗條脷,所以流咗咁多血,亦好好彩開騷前幾日醒番,令我好放心咁演出。」黃翊續稱太太的情況日漸好轉:「當然起初醒番嗰陣,佢好冇精神,但經過呢幾日已經康復得好好,仲可以同我講電話。」



妻輪候換腎

黃翊又言這段時間太操勞:「今日把聲都唔係最佳狀態,希望觀眾體諒。」其實陳存正一直輪候換腎,但黃翊自言等到換腎的機會不大,故計劃安排太太去內地接受手術。個唱尾聲時,黃翊問若再開騷大家會否支持,有不少觀眾大叫「紅館」。那麼他下一步是否進軍紅館?黃翊說:「如果再有機會當然係好事。」

採訪:曹家誠

攝影:陳俊強




鍾意就快D Share啦!