掃呢頁CODE去手機

2018年10月25日 星期四

黃翊:C1:妻吐血昏迷9日 黃翊撐住開騷 __,黃翊,

出事前攬實出街搵食。再戰樂壇的黃翊前晚於演唱會上被踢爆,一直患腎病的太太陳存正早前昏迷9日以致未能現身撐場。愛妻如命的他,其實於太太昏迷前經常有影皆雙 ...


出事前攬實出街搵食。


再戰樂壇的黃翊前晚於演唱會上被踢爆,一直患腎病的太太陳存正早前昏迷9日以致未能現身撐場。愛妻如命的他,其實於太太昏迷前經常有影皆雙甚為恩愛,他還駕電單車與太太外出撐枱腳,而太太入院後他亦頻頻往返醫院探望,更打理家頭細務一腳踢。

現年50歲的80年代歌手黃翊,前晚在九展舉行入行32年來首個個人演唱會《黃翊最愛的你演唱會》,期間被舊愛黃寶欣踢爆兩星期前其太太陳存正於深切治療部昏迷了9天,直至幾天前才甦醒。與太太相依相守17年的黃翊,曾承諾會永遠守護她,即使她去年因輕微感冒以致腎病復發,需要每晚洗腎十個鐘,還因服食西藥和類固醇而出現水腫,最嚴重去到160幾磅,其身體亦難以自行排毒,毒素指數超過一千,情況嚴重,但夫妻二人依舊恩愛,互相扶持。

屋企舖頭一腳踢

本報早前拍得陳存正昏迷前與老公甜蜜外出撐枱腳,當晚黃翊駕電單車接載太太離開大埔寓所,前往附近食店醫肚,難得撇下兒子二人世界,夫婦邊食邊傾,陳存正當晚胃口甚佳,見她大啖吃不停,逗留近一小時才離開。取車時陳存正以老公的膊頭借力踏上電單車,黃翊見狀即輕扶太太。事隔數天,陳存正就昏迷入院,黃翊也頻頻撲撲出入醫院探望愛妻。當日他出席活動後,即急急腳返回寓所,並於屋外收衫及整理雜物,做完一輪家務後,憂心忡忡的他手持大袋食物,駕電單車往附近醫院探望太太,逗留約兩小時才離開,再往大牌檔幫手至深夜回家。

甦醒有番意識

黃寶欣踢爆其太太昏迷,黃翊完騷後接受訪問,他說:「太太10月9號喺屋企昏迷,真係好大件事,嚇死我,即刻叫救護車送佢入院。醫院即刻照佢個腦,驚佢爆血管,因為我發現佢昏迷時,見到成床都係血,唔知點解佢會嘔血,所以就照,驚佢內出血,但照完之後乜事都冇,原來係佢昏迷時抽筋,咬到條脷,所以流咗咁多血,幸好開騷前幾日太太終於醒番!起初醒番佢好瘦,冇氣冇力,但依家已經可以同我講電話,康復進度十分理想,好開心可以喺演唱會前有番意識,唔使有牽掛。」

他表示太太出事時十分擔心:「演唱會又準備緊,有朋友問我會唔會取消,但我又諗籌備咗咁耐,唔係話唔會為太太取消,但唔想捨棄3,000個歌迷,所以繼續演唱會,好彩佢身體同精神都愈嚟愈好!」問到可希望再開騷?他說:「希望一年左右啦,如果紅館就更加好,今日開到已經係奇迹。」

更多新聞,請瀏覽東方日報網頁:

http://orientaldaily.on.cc/


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!