掃呢頁CODE去手機

2018年10月31日 星期三

鍾麗淇:大女6歲仍未能説話 鍾麗淇上堂感同身受 __,鍾麗淇,

Margaret特登去上特殊課程,體驗大女想說不能說嘅壓力。藝人鍾麗淇(Margaret)和何基佑為ViuTV99拍攝有關兒童的節目,講到大女Isab ...


Margaret特登去上特殊課程,體驗大女想說不能說嘅壓力。


藝人鍾麗淇(Margaret)和何基佑為ViuTV99拍攝有關兒童的節目,講到大女Isabella現時6歲仍未能說話,Margaret表示知道大女感到有壓力,因她是想說話,奈何無法做到,所以Margaret早前特別去上一個特殊課程,要將手收埋,不准出聲或做口形而去表達一些意思,在短短幾分鐘内便令Margaret體驗到想說而不能說的壓力:「有啲家長一見你畀小朋友用平板電腦就阻止,認為家長懶惰靠平板電腦去教小朋友,其實每個家庭都佢哋嘅故事,反而好好教好自己嘅家庭就得。」

問到與大女可有特別溝通方法?Margaret稱有教她手語表達。問Margaret是否很有耐性?她謂:「點樣去做一個好家長,唔係同其他家長比較,而係要令小朋友幸福開心健康,所以要見步行步就係咁解。」

另外,何基佑透露太太預產期為年底,今次比上一胎體重控制得較好,上次太太重了70磅,產後都好快減走30磅,而今次每個月只是重一點點,不算太誇張。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!