掃呢頁CODE去手機

2018年10月31日 星期三

李佳芯:演技爆發鋪「后」路 李佳芯「精神病」催淚 __,李佳芯,

李佳芯在《BB來了》中爆喊,演技被大讚。歌聲被評「震懾四方」,為商演自我增值學唱歌,竟獲老師稱讚聲底好,令她如打強心針。在劇集《BB來了》爆淚演技收放 ...


李佳芯在《BB來了》中爆喊,演技被大讚。


歌聲被評「震懾四方」,為商演自我增值學唱歌,竟獲老師稱讚聲底好,令她如打強心針。在劇集《BB來了》爆淚演技收放自如的她,被捧為視后大熱,Ali自揭全因陷入「精神病」狀態。

藝人李佳芯(Ali)在一次活動上晒歌喉唱出《小幸運》,歌藝「一聽難忘」,成為網民熱話,獲「欣賞」邀請她商演。日前她為《莎莎婦女銀袋日》任活動大使接受訪問,對獲得不少唱歌機會,直認會認真處理:「我有不間斷去學唱歌,初初唱得唔好唔緊要,最緊要之後有進步有人讚,唱歌老師都讚我聲底好好喎,可能只係未識用氣。(爭取唱主題曲?)之前睇《BB來了》嘅觀眾都有問點解唔唱埋,咁有屬於自己劇,仲唱埋主題曲會完整啲,但隨緣」

唔會主動爭取

Ali坦言比較少主動爭取,是隨遇而安的人。問不怕蝕底?她說:「係呀,所以我咪遲起步,好遲先入行。(依家做到成績可以表達多啲?)我唔識用言語去表達,但我鍾意演戲,可以透過角色去溝通,多過用語言。」

對於被視為今屆視后大熱?Ali說:「有得攞梗係好,但攞到又唔會令我冇咗目標,因為我嘅目標唔係為攞獎。」在《B》劇中她演技大爆發,經常要無故爆喊?她說:「我唔係好易喊嘅人,我都諗點唧到眼淚出嚟,每個人喊點唔同,我會不斷同自己講好慘好慘,呢種我自己形容為『精神病狀態』嘅方法囉!」

學騎術草原馳騁

除了為工作學唱歌,愛良駒的她更學策騎:「曾經學咗年半,依家去旅行都會揀一啲地方有得策騎嘅。(諗過做馬主?)有㗎,我夢想喺屋企有個後花園,可以畀佢自由咁走。(拍古裝有優勢喎!)當然冇問題啦,但我好少拍古裝,未有咁嘅機會,我都等緊喺大草原馳騁嗰一刻。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!