掃呢頁CODE去手機

2018年10月31日 星期三

【冇三高冇風濕】82歲謝賢瀟灑面對生死:千祈唔好長命百歲 __,謝賢,

82歲的四哥依然有人有款(攝影:仇志德)
謝賢,被尊稱為四哥,因家中有八兄弟姐妺,他排行第四,16歲入行拍戲,縱橫影視圈66年,現年82歲的四哥老而彌堅,人生過得很精彩,瀟灑笑看風雲!平日出入 ...


謝賢,被尊稱為四哥,因家中有八兄弟姐妺,他排行第四,16歲入行拍戲,縱橫影視圈66年,現年82歲的四哥老而彌堅,人生過得很精彩,瀟灑笑看風雲!



平日出入中環的四哥,這天到觀塘接受《蘋果》專訪,落車後單手插袋、腰骨挺直步入商場,82歲高齡依然有型有款,星味十足!樂天知命的四哥,侃侃而談他的人生,原來,四哥的家族都很長命,而且家學淵源,阿爺是詩人,姑姐是校董,偏偏四哥和霆鋒卻讀書不多,四哥提起阿爺很自豪:「阿嫲有102歲,阿爺就70幾歲走咗,我阿爺係詩人吖,你知唔知,佢同一班學者做咗一個詩社,佢有教過我寫詩,但我唔記得晒啦,哈哈!」



雖然有個詩人阿爺,但四哥卻無心向學:「我姑媽係麗澤中學校董,我喺嗰度讀書,但畀人趕出校,百厭到不得了,嗰時德興街有好多遊手好閒年青人,我join埋佢哋,整整下又唔讀書,總之我唔係讀書嘅人。」四哥有八兄弟姐妹,大家姐現已90多歲,四哥說:「我哋感情好和洽,嗰陣屋企真係好窮,爸爸失業好耐,我入咗電影行之後,爸爸媽媽都係我養,我仲負責供四個弟妹讀書,照顧佢哋生活,所以佢哋個個當我係爸爸咁,好感激我好尊重我。」



八兄弟姐妹中,四哥最靚仔,所以入行做明星?他大笑:「呢句就真喎,哈哈,家姐細妹都好靚,但男仔就麻麻地,冇我咁靚,可能個天公造美,因為我要入電影行,所以靚仔啲,哈哈哈!最深刻就係未入呢行前,嗰陣唔知做乜,書又讀得少,覺得讀書冇乜用,出嚟做嘢仲好啦,所以去咗考領光演員訓練班,取錄咗我一直做到有名,嗰陣可能我幾靚仔啦,哈哈哈,靚過依家好多。」



男人最怕甩頭髮,但82歲的四哥沒這煩惱:「呢個真係多謝老天,同我一齊長大嘅人,有啲甩晒,有啲甩一半,有啲白咗,但我真係算好彩,有樣嘢可以畀所有人參考,屋企有個倒吊機,成日得閒就做,倒吊啲血衝落個頭,初初頂唔做,每次做兩三分鐘。」有冇介紹霆鋒玩?四哥說:「佢唔信,佢後生唔需要嘛。以我咁嘅年紀,你睇,又黑。」問到四哥keep fit之道?他說:「因為我好多衣服要着嘛,如果我有肚腩咪要換,為咗啲衣服咋。成日去行吓山,起身做吓push up,朝早肚餓咪食碗麵,或者食多士,之後就出街食,有時夜晚返到屋企11點,叫工人煮啲嘢食,總之唔好食得過份,我依家130幾磅,人最重緊要膝頭哥,保持行山,永遠等膝頭哥有力,就算喺屋企都踎吓。」



活到這個歲數,害怕死亡嗎?四哥瀟灑地說:「我真係唔驚死,我都冇死呢個字,死咪死囉!」希望長命百歲嗎?他說:「千祈唔好,長命百歲收尾嗰幾年難頂,瞓喺度等人嚟探我,『吓!邊個呀?哦!』咁咪仆街,哈哈哈!依家五官端正,仲好正常,健康冇得頂㖭,個個好羨慕我,八張幾仲跳跳紥,三高都冇,冇話呢度痛嗰度痛,風濕都冇。我依家要求都冇,成日覺得自己係好幸福快樂嘅人,真係好滿足,所以冇話貪呢樣貪嗰樣,我個人冇乜所謂。」



四哥的人生就像一本豐富的書,其中有兩個疑難,現由四哥親自解開!

1)金句「兜巴星你埋牆」的出處?

四哥:「呢句說話係我創出嚟,拍戲講咗之後,一直咁講,但我呢世人真係未打過交,嗰次(摑曾江)表演咗畀你哋睇啦,一半係遊戲性質,我唔係大力,係咁易,佢可以打番我,佢冇打蝕底,呢排佢好少出嚟,好似話行動唔方便,點解咁渣,我到依家仲好似咕喱!佢嗰次激得我好嬲,但我唔記得佢激我乜嘢,所以依家見到佢會攬頭攬頸,又唔係十冤九仇,佢喺美國讀書返嚟,恃住讀過幾年番書,返嚟見香港友仔鄉下佬,我最唔抵得佢呢樣嘢,佢個妹係林翠,而林翠老公係我恩師,其實我同佢哋好好關係。」



2)點解日夜都戴黑超?跟張文慈拍亞視劇《情陷夜中環》床戲都不肯除?

四哥:「睇唔到我對眼咩,真係吖,我夠近視囉,我有乜嘢,我除過畀人嚟(床戲)費事睇清楚佢,唔着衫咁近,搵副眼鏡隔住。」



霸氣如四哥,答完即下令:「好嘞,收工。」



撰文:余燕儀

攝影:仇志德

攝錄:廖達燊

場地:Table 18@apm



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



82歲的四哥依然有人有款(攝影:仇志德) 四哥笑言不想長命百歲 四哥笑言不想長命百歲
四哥笑談生死,現已無欲無求。

四哥笑談生死,現已無欲無求。
四哥坦言細個屋企好窮,自己負責供四個弟妹讀書。

四哥坦言細個屋企好窮,自己負責供四個弟妹讀書。
四哥自爆唔鍾意讀書,曾被趕出校。

四哥自爆唔鍾意讀書,曾被趕出校。
四哥後生時好靚仔,型足數十年。

四哥後生時好靚仔,型足數十年。
金句「兜巴星你埋牆」第一次用在曾江身上

金句「兜巴星你埋牆」第一次用在曾江身上
四哥揭開唔除黑超之謎

四哥揭開唔除黑超之謎

鍾意就快D Share啦!