掃呢頁CODE去手機

2018年10月24日 星期三

陳嘉桓:自爆處理緊大事 陳嘉桓:希望生日前搞掂 __,陳嘉桓,

陳嘉桓搞緊咩咁神秘呀?藝人陳嘉桓(Rose)出席「龍皇慈善壽宴」,她透露正處理一件大事:「係關於工作上,入行咁耐,想試吓唔同嘅嘢,呢排就多咗時間去做呢 ...


陳嘉桓搞緊咩咁神秘呀?


藝人陳嘉桓(Rose)出席「龍皇慈善壽宴」,她透露正處理一件大事:「係關於工作上,入行咁耐,想試吓唔同嘅嘢,呢排就多咗時間去做呢樣嘢。」她又透露想搞小生意:「因為呢段時間我都想學吓其他嘢,有問吓朋友不如一齊搞小生意,做吓啲女仔嘢,例如賣衫或手工嘢,因為自己屋企都會做吓啲手工藝。」

預計投資六位數

問到會投資幾多?Rose說:「傾緊,發現做幕前其實係好多時間做其他嘢,咁預計五、六位數先,有朋友都話過我好為食,叫我開餐廳,但呢樣太難呀,都係做番女仔嘢,親子嘢都得,因為我有個細佬,可以同佢親子裝,同埋屋企啲狗狗開始老,一個病完又一個病,做寵物嘢都得。」問到她口中的大事情進度如何?Rose表示:「就快傾好,希望下個月生日前可以搞掂。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!