掃呢頁CODE去手機

2018年10月24日 星期三

陳貝兒:譚詠麟亂入賀新人 陳貝兒做乜唔好意思? __,譚詠麟,陳貝兒,

譚詠麟開金口,令陳貝兒同一對新人都聽出耳油!藝人陳貝兒主持的節目《嫁到這世界邊端2》,訪問香港前空姐Belle嫁到隱世小島法羅群島,與俊朗律師Rani ...


譚詠麟開金口,令陳貝兒同一對新人都聽出耳油!


藝人陳貝兒主持的節目《嫁到這世界邊端2》,訪問香港前空姐Belle嫁到隱世小島法羅群島,與俊朗律師Rani締結浪漫愛情故事。因Rani是譚詠麟(校長)的粉絲,校長獲悉後除拍片祝賀兩人新婚外,陳貝兒在節目後於社交網上Chat時,校長更突然亂入,即興大唱《一生中最愛》送給一對新人。貝兒說:「校長仲話下次返香港,校長會請佢哋食飯,11月出新碟會簽埋名送畀佢哋。」

阻住校長瞓覺

不少網民大為羡慕,更讚校長極親民,又錫粉絲,貝兒說:「我就覺得好唔好意思,阻住校長瞓覺,好多謝佢支持,佢仲話有錄低節目嚟睇添!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!