掃呢頁CODE去手機

2018年10月24日 星期三

翁嘉穗:翁嘉穗孖老公歐遊個幾月 搞到細仔嬲嬲豬 __,翁嘉穗,

翁嘉穗最近周圍飛,所以都係等大仔12月返香港先慶祝。前港姐冠軍翁嘉穗(Virginia)出席龍皇酒家飲食集團呈獻「龍皇慈善壽宴」,她透露今日到場試菜, ...


翁嘉穗最近周圍飛,所以都係等大仔12月返香港先慶祝。


前港姐冠軍翁嘉穗(Virginia)出席龍皇酒家飲食集團呈獻「龍皇慈善壽宴」,她透露今日到場試菜,又表示很喜歡飲湯水。(屋企唔同嘅成員會有唔同嘅口味?)係呀,好似先生同大仔就鍾意清淡嘅湯,自己就咩都OK。(係咪因為大仔鍾意運動要keep身形?)都唔關事嘅,佢本身就鍾意食清淡啲,不過佢去咗美國讀書,就可以就少佢一個人嘅口味。」

等大仔回港慶祝破世界紀錄

講到大仔Jason近日喺美國參加舉重比賽,更勇奪世界賽嘅冠軍,並打破兩項深蹲同硬舉嘅世界紀錄,Virginia表示:「原本想飛到當地同佢慶祝,但因為九月先去過一次美國,所以唔想飛得太密,惟有等佢12月回港先慶祝。」提到現時忙於東華三院總理的工作,又要照顧細仔,是否很忙碌?她說:「下星期就要出席春秋二祭,又要過澳門,行港珠澳大橋,又會去當地嘅醫院交流下,都忙架,同埋傳統春秋二祭係為市民祈福。」問到忙碌過後會否為自己安排一個假期?她坦言:「有諗過去馬爾代夫或者去日本,兩個地方都有唔同嘅玩法,都係諗住同屋企人去,帶埋細仔。(唔同老公過二人世界? )啱啱去歐洲個幾月都冇帶細仔去,返到嚟陌生咗,佢都嬲嬲哋,叫佢嗌媽咪佢就嗌爹哋,所以今次都會帶埋佢去。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!