掃呢頁CODE去手機

2018年10月20日 星期六

鍾鎮濤:老婆秘方有料到!鍾鎮濤朝朝動L __,鍾鎮濤,

鍾鎮濤話佢「副偈仲好得」。歌手鍾鎮濤(阿B)等了10年終於11月24及25日再踏紅館舞台,蓄勢待發的他曾言「副偈仲好得」,有氣有力迎接這次視作最後一次 ...


鍾鎮濤話佢「副偈仲好得」。


歌手鍾鎮濤(阿B)等了10年終於11月24及25日再踏紅館舞台,蓄勢待發的他曾言「副偈仲好得」,有氣有力迎接這次視作最後一次的演唱會。阿B要以最佳狀態演唱,當然首要養聲,阿B更爆出太太范姜落足料:「真係唔知Fan Fan(范姜)喺邊度搵到養聲嘅秘方,唔知係咪養錯咗地方,跌咗落下面。(係咪虎鞭鹿鞭呀?)我都唔知屋企有啲咁嘅嘢,係人哋送畀我,應該係去啲東北地方送啲鹿尾羓,都係放喺屋企度擺,我都唔知點解會拎咗嚟撈落去,其實唔使補到咁行。(係咪有用先?)係有反應,朝早都有反應㗎,朝早好高興吓。(咁咪好囉,會唔會又追多個?)唔會啩,費事一早起身騷擾佢啦,幾廿歲人,一生出嚟叫我阿爺喇,唔得嘅。(有心有力?)呢方面唔需要啦。」不過,他承認是有料到,進補後由朝工作到晚仍然好精神,他笑言:「Keep住補冇問題,但都需要多啲勞動,多啲運動,雖然我副偈勁揪啫,但都唔好谷爆偈,日日都忙緊,唔可以唔忙咁補嘅。」

這次演唱會名為《鍾鎮濤故事繼續演唱會》,他形容準備了十年,期間多次申請都沒下文,當他已沒再想開騷時,就突然有期:「自己就諗如果今次唔開,可能呢世都唔會開,仲等十年嘅話,年紀都唔細喇,做就做喇。」不過,阿B原來多年開騷都未有推出錄像:「阿Sam(許冠傑)話佢偶像貓王都唔鍾意拍嘅,拍都係只留畀自己做記錄,同埋若果知道要拍嘅話,就會啲閘住閘住,唔會去得咁行咁,而最大原因係買飛入場嘅歌迷會覺得更珍惜。」

歷年來阿B推出的唱片超過40張,有多首大家耳熟能詳之作《閃閃星辰》、《要是有緣》、《一段情》、《淚之旅》數之不盡,阿B稱不少歌迷已給他歌單,而他亦準備以9成的舊歌與歌迷一同集體回憶:「因為音樂係最快可以下載到所有回憶,當然會唱一班老友嘅歌喇,因主題係故事繼續嘛,由自己、朋友、家庭、電影帶訊息出嚟畀大家。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr  


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!