網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月12日 星期五

陳展鵬:單文柔裙褂Look曝光 展鵬承諾冧妻一世 __,陳展鵬,單文柔,

呢輯相,好特別呀!無綫藝人陳展鵬與拍拖兩年的單文柔(Phoebe)突然宣布結婚,早前已於英國拍下「閃爆」恩愛求婚的婚紗相,雖然一直對婚事隻字不提,但認 ...


呢輯相,好特別呀!


無綫藝人陳展鵬與拍拖兩年的單文柔(Phoebe)突然宣布結婚,早前已於英國拍下「閃爆」恩愛求婚的婚紗相,雖然一直對婚事隻字不提,但認識展鵬的朋友,都知他是有計劃和踏實的人,拍拖以來一直視Phoebe為終生伴侶。一對準新人除要出席公開活動外,更忙於為明天假香港四季酒店舉行的婚宴作籌備,日前更專誠於廈門請來專業攝影團隊,拍攝中式結婚禮服及裙褂照,多輯相片及裙褂都很有特色,拍攝過程亦相當溫馨及順利。

要老婆一世難忘

Phoebe接受專訪時說:「我覺得輯相好Sweet、好溫馨,影出嚟大家都好開心,自己好鍾意啲裙褂同埋頭飾,因為我未試過拍古裝,所以感覺好得意、好靚,每一樣嘢都好有意思!」而展鵬坦言只要未來太太鍾意,自己都會鍾意。

明天的婚宴只邀請親友及長輩見證,屆時一對新人即場進行簡單而隆重的簽字儀式,據知不會設玩新郎環節,問及此事,Phoebe竟說:「係呀、係呀!我會用其他嘢代替,我唔忍心佢畀人玩!」果然冧到爆!問到展鵬如何回應未來老婆錫到燶?他說:「佢咁錫我,我當然會兩倍送畀佢我會用我嘅方法,令佢一世難忘。」

玩到聲沙

另外,日前一對好姊妹劉穎鏇及魏韵芝給Phoebe意外驚喜,為她搞婚前派對,忙到聲沙沙的Phoebe說:「我失聲呀,依家已經好咗,呢排真係好忙,喺婚宴場地布置及賓客回禮方面,我都落咗好多心思,希望到時有啲特別啲嘅嘢送畀賓客,因為太多嘢想做好啲,反而變得複雜咗,原先都冇時間搞婚前派對,不過佢哋都好好,自己預備畀我,我事前真係唔知,佢哋話約我食飯,我當時仲着到好Hea咁出去,但佢哋就悉心打扮,仲準備咗蛋糕同花,真係好多謝佢哋。」談到出嫁在即可有心情緊張,她笑說:「暫時都未,不過我哋錄咗啲片喺婚宴時播,睇番都已經好感動。」

旗袍服飾提供:DanieLeslie

旗袍攝影團隊:ALVIN VISION


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!